کد خبر: 167972
A

ارگان رسانه ای وابسته به سپاه: ۵هزار نظامی آمریکایی در عملیات دیشب اسرائیلی‌ها برای ورود به غزه مشارکت داشتند

ارگان اطلاع رسانی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدعی شد: اطلاعات رسیده از منابع امنیتی حاکی از آن است که حدود ۵۰۰۰ نظامی آمریکایی در عملیات شب گذشته اسرائیلی‌ها برای ورود زمینی به غزه مشارکت داشته‌اند.

ارگان رسانه ای وابسته به سپاه: ۵هزار نظامی آمریکایی در عملیات دیشب اسرائیلی‌ها برای ورود به غزه مشارکت داشتند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان اطلاع رسانی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضور نظامیان آمریکایی در جنگ غزه خبر داد نوشت:  در عملیات دیشب اسرائیلی‌ها برای ورود به غزه اطلاعات رسیده از منابع امنیتی حاکی از آن است که حدود ۵۰۰۰ نظامی آمریکایی در عملیات شب گذشته اسرائیلی‌ها برای ورود زمینی به غزه مشارکت داشته‌اند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای وابسته به سپاه در ادامه نوشت: برخی منابع مطلع گفتند که حمله شب گذشته ارتش اسرائیل به نوار غزه با مشارکت ۳ لشگر و چند تیپ انجام شده است.

این ارگان رسانه ای (تسنیم) نوشت: در این حمله، ارتش اسرائیلی سعی کرد به موازات بمباران بسیار شدید و دیوانه‌وار، از چند منطقه از جمله البریج، بیت‌حانون و بیت‌لاهیا و همچنین شمال خان‌یونس، به صورت زمینی نیز وارد باریکه غزه شود. اسرائیل در تلاش است از طریق ورود از این مناطق، نوار غزه را به دو یا سه منطقه تقسیم کند و سپس با تصور قطع ارتباط میان نیروهای مقاومت فلسطین، با آنها وارد فاز بعدی جنگ شود.

اسرائیل چنین طرحی را سال ۲۰۱۴ نیز عملیاتی کرده و در آن شکست خورده بود

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر