کد خبر: 167216
A

نماینده ولی فقیه در گیلان: چندین هزار نیروی نظامی و سپاهی برای رفتن به غزه اعلام حضور کرده اند

رسول فلاحتی، امام جمعه رشت گفت: اگر حرکت‌های نابخردانه اسرائیل ادامه پیدا کنند مسلمانان انقلابی و مجاهد با حملاتی از چندین جهت مختلف در داخل اسرائیل و حیفا روزگار را بر صهیونیست‌ها تنگ خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان: چندین هزار نیروی نظامی و سپاهی برای رفتن به غزه اعلام حضور کرده اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) با تقدیر از تجمع های حمایتی از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: سازمان ملل متحد از بدو تاسیس عملکردی جز حمایت از ظالمان، مجرمان و ضدیت با مظلومان عالم نداشته است.

فلاحتی، اظهار کرد: در محتوای اساسنامه ای و قواعد نهادهایی چون شورای امنیت، عفو بین الملل و سازمان حقوق بشر؛ بیمارستان‌ها، مراکز هلال احمر و مدارس مکان امن اعلام شده اند اما این کشورهای جنایتکار بیمارستان‌ها را مورد هدف قرار دادند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ فلاحتی با طرح این سئوال که سردمداران این کشورهای به ظاهر قدرتمند چه کسانی هستند؟ ادامه داد: جوانان، دختران، پسران، دانشگاهیان و دانش آموزان بدانند سردمداران این کشورهای جنایتکار از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها، فرعون‌های زمان ما هستند. آنها غارتگران اجتماع بشریت، انسانیت و خونخوارانند.

امام جمعه رشت سیاستگذار اصلی اسرائیل را آمریکا دانست و افزود: لبه تیز حملات ملت‌های اسلامی و مستضعف جهان باید متوجه آمریکا باشد. ملت‌های آزاده دنیا می‌دانند نخستین مجرم آمریکاست و اگر بنا باشد در جوامع جهانی مجرمان این صحنه جنایت آمیز را محاکمه کنند اول حاکمان آمریکا هستند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رسول فلاحتی ادامه داد: اگر این حرکت‌های نابخردانه ادامه پیدا کنند مسلمانان انقلابی و مجاهد با حملاتی از چندین جهت مختلف در داخل اسرائیل و حیفا روزگار را بر صهیونیست‌ها تنگ خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:بیش از چند هزار نفر از جوانان، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهیان و نیروهای دریایی برای اعزام به غزه اعلام حضور کرده اند.

وی در پایان با گله‌مندی از وضعیت کمربندی شهرستان تالش گفت: این وضعیت واقعاً پذیرفتنی نیست مردم تالش گرفتارند و مسئولان باید برای رفع مشکل آنها اهتمام جدی داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر