کد خبر: 164200
A

امام جمعه اصفهان: آمریکا را له خواهیم کرد

میردامادی، امام جمعه اصفهان: در کشورهای استعمارگر زن به عنوان وسیله شهوت و ارضای نفسی قرار داده شده اما اسلام به زن مقام داده است.

امام جمعه اصفهان: آمریکا را له خواهیم کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی، پیام اکرم (ص) و امام رضا (ع) با دعوت همه مسلمانان به تقوا اظهار داشت: باید توجه داشت که تقوا کلید حل همه مشکلات است.

وی با بیان اینکه اگر ایمان و عمل صالح نباشد بهشتی در کار نخواهد بود، افزود: بهشت برای افرادی است که از نظر اعتقادی انسان‌های درست و مورد تأیید باشند و تقوای الهی را پیشه خود قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه باید پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) را در ایمان، عمل و اخلاق الگو قرار دهیم، تصریح کرد: باید در مقابل دشمنان بایستیم و با تاسی از رهبر معظم انقلاب همه ترفندها و جنایات آنها را شناسایی و با آنها مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه رفتار ائمه اطهار (ع) همواره مطابق با مصلحت جامعه و زمان خویش بوده است، ابراز داشت: از این رو نباید برای مراجع تقلید و رهبری تکلیف ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام میردامادی در ادامه با اشاره به پذیرایی خوب مردم عراق از زائران اربعین و قدردانی رهبر معظم انقلاب از این امر اظهار داشت: این راهپیمایی در سال جاری بیش از هر سال دیگری باشکوه‌تر برگزار شد و این امر برای ما مایه مباهات است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن قصد دارد از مسائل مختلف به ایران ضربه بزند، گفت: قرآن ما را به وحدت با اهل کتاب دعوت می‌کند، اهل سنت با وجود برخی اختلافات، مسلمان هستند و باید هوشیار باشیم چرا که دشمن روی وحدت شیعه و سنی و اختلافات قومی سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال ناامنی داخلی است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمنان، زن را برای استفاده مرد همچون کالا می‌بینند، افزود: در کشورهای استعمارگر زن به عنوان وسیله شهوت و ارضای نفسی قرار داده شده اما اسلام به زن مقام داده است.

وی با بیان اینکه به زودی قدرت و برتری ایران در تمام ابعاد برای همه جهانیان تبیین خواهد شد، تصریح کرد: این در حالی است که ما با توانایی‌های خود در عرصه‌های مختلف آمریکا را در زیر قدم مردم شریف ایران له خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر