کد خبر: 163682
A

ارگان رسانه ای نزدیک به قالیباف: طیف‌هایی از اصلاح‌طلبان عملا نزدیک به اپوزیسیون شده و مردم را علیه نظام تحریک کردند

ارگان رسانه ای نزدیک به رئیس مجلس نوشت: در سال‌های اخیر رادیکالیسم چه در جناح چپ و چه در جناح راست بروز و ظهور زیادی داشت؛ تا جایی که طیف‌هایی از اصلاح‌طلبان عملا نزدیک به اپوزیسیون شدند و هیچ حدودوثغوری را برای خود قائل نشدند، مبانی انقلاب اسلامی را فراموش کردند و سعی در تحریک مردم به تقابل با نظام داشتند.

ارگان رسانه ای نزدیک به قالیباف: طیف‌هایی از اصلاح‌طلبان عملا نزدیک به اپوزیسیون شده و مردم را علیه نظام تحریک کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای نزدیک به رئیس مجلس با هشدار نسبت به سوپرانقلابی ها نوشت: انتخابات پیش رو نفی هرگونه رادیکالیسم باشد. در سال‌های اخیر رادیکالیسم چه در جناح چپ و چه در جناح راست بروز و ظهور زیادی داشت؛ تا جایی که طیف‌هایی از اصلاح‌طلبان عملا نزدیک به اپوزیسیون شدند و هیچ حدودوثغوری را برای خود قائل نشدند، مبانی انقلاب اسلامی را فراموش کردند و سعی در تحریک مردم به تقابل با نظام داشتند.

از آن سو هم سوپرانقلابی‌ها سعی کردند با نفی همه و اتهام‌زنی‌های متعدد صرفا خود را یگانه نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی معرفی کنند؛ حال آنکه سوپرانقلابی‌ها در مقاطع مختلف نشان داده‌اند که برای نیل به اهدافشان می‌توانند از بسیاری از مبانی عبور کنند. آنها هنوز خود را به نوعی در جناح اصولگرا یا همان راست سیاسی تعریف می‌کنند اما هیچگاه مترصد وحدت اصولگرایان نبوده‌اند و هر وقت زمان را مناسب دیده‌اند به جای تمرکز بر رفع مشکلات کشور ، به فکر سهم‌خواهی از قدرت بوده‌اند.

 

در این شرایط میانه‌روی از دید بسیاری از مردم مناسب‌ترین مسیر است اما میانه‌روی نیز گاهی به سمت انفعال می‌رود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر