کد خبر: 161674
A

فرمانده سپاه سیدالشهدا: بعضی از اخبار را باید نشنویم یا فراموش کنیم

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران: سال ۱۴۰۱ یکی از دشوارترین سال‌های انقلاب اسلامی بود و یکی از ماندگارترین حماسه‌های انقلاب اسلامی در آن شکل گرفت

فرمانده سپاه سیدالشهدا: بعضی از اخبار را باید نشنویم یا فراموش کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در اختتامیه رویداد ملی سواد رسانه‌ای اظهار کرد: چه اخباری را بشنویم یا چه عکس العملی نشان دهیم. بعضی از اخبار را باید نشنویم یا فراموش کنیم، بعضی اخبار را پرورش و نشر دهیم، این می‌شود منشور اخلاقی ما در فضای مجازی.

وی افزود: دشمن برای ما استراتژی و هدف تعیین کرده است. گرچه اکنون شکست خورده و به زمین افتاده است، اما از بین نرفته و برای اهدافی که تعریف کرده، دوباره می‌ایستد.  

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه ۱۴۰۱ یکی از دشوارترین سال‌های انقلاب اسلامی بود و یکی از ماندگارترین حماسه‌های انقلاب اسلامی در آن شکل گرفت، ادامه داد: مردم وفاداری شان به انقلاب را اثبات کردند و  دشمنان هم دشمنی کردند.  

سردار ذوالقدر با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال قطعه قطعه کردن اجتماع ما است. چه در زمین و چه در اعتقاد ما؛ دوست دارد این قطعه قطعه بودن را ببیند، گفت: حالا که دشمن به دنبال تفرقه است، همه ما باید توانمان را بگذاریم به انسجام و رشد و تعالی بشر.

این دشمن قابل اعتماد و قابل پیش بینی نیست

در ادامه این نشست، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در سخنانی اظهار کرد: انقلاب ما بر پایه رحمت نبوی است؛ این انقلاب که می‌خواستند سال گذشته آن را خاموش کنند، خورشید است که نور آن برای همه عالمیان و گرمای آن گرمابخش همه موجودات است.  

وی افزود: معلوم است دشمن تحمل نمی‌کند این راه درست و صحیح را به عنوان راه برون رفت برای بشریت.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: امروز کشور‌های بزرگ مقابل ما می‌نشینند و برای مذاکره یک موضوع هسته ای. این را هم می‌دانند که ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم. ناکارآمدترین سلاح، هسته‌ای است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر