ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه: دشمن با بزرگنمایی مشکلات و تلخ کردن ذائقه مردم، دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است
ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم و نخبگان در انتخابات بر «بزرگنمایی مشکلات» «تمرکز بر تولید و تکثیر شایعات، دروغپراکنی، اتهام زنی»، «حاشیه سازی»، «تلخ کردن ذائقه مردم»، «ایجاد اختلال در بازار برای ناراضی و مأیوس کردن مردم»، «غبارآلود کردن فضای کشور»، «اختلاف افکنی»، «بی انگیزه کردن» و «ناامید سازی» استوار است.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه(جوان) نوشت: تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم و نخبگان در انتخابات بر «بزرگنمایی مشکلات» «تمرکز بر تولید و تکثیر شایعات، دروغپراکنی، اتهام زنی»، «حاشیه سازی»، «تلخ کردن ذائقه مردم»، «ایجاد اختلال در بازار برای ناراضی و مأیوس کردن مردم»، «غبارآلود کردن فضای کشور»، «اختلاف افکنی»، «بی انگیزه کردن» و «ناامید سازی» استوار است.
در این میان هرگز نباید از قتلگاه فضای مجازی و ظرفیت دنیای یله و رهاشده، بی در و پیکر مجازی غافل شد که بیشک مهمترین، موثرترین، خطرناکترین و کارآمدترین ابزار مخالفان، بدخواهان، معاندان و دشمنان برای تأثیرگذاری بر مردم ایران و پیشبرد اهداف شیطانی آنها است.