کد خبر: 160143
A

میرتاج‌الدینی، نماینده مجلس: کشورهای اسلامی باید با سوئد قطع رابطه کنند

همراهی دولت سوئد با صهیونیسم بین‌الملل در اهانت به اعتقادات و ارزشهای دینی دو میلیارد مسلمان در دنیا از سوی کشورهای اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند و دولت این کشور باید تاوان این اقدام را بپردازد.

میرتاج‌الدینی، نماینده مجلس: کشورهای اسلامی باید با سوئد قطع رابطه کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام دولت سوئد در اجازه دادن به فرد توهین کننده به ارزشهای دو میلیارد مسلمان جهان در هتک حرمت به قرآن خاطرنشان کرد: یقینا پشت پرده این اقدام شنیع، صهیونیسم بین‌الملل دخیل است و آنها از همه ابزار و امکانات خود استفاده می‌کنند تا با تحریک کشورها از جمله دولت سوئد رویه زشتی را در مواجه به مسلمانان جهان در پیش بگیرند.

نماینده آذرشهر، اسکو و تبریز با بیان این‌که کشورهای اسلامی حتما باید واکنش قاطعانه‌ای را در برابر این اقدام توهین آمیز از خود نشان دهند تصریح کرد: اولین گام این است که دولت‌های اسلامی از جمله ایران خواستار برگزاری فوری کنفرانس کشورهای اسلامی باشد و در خصوص نحوه مقابله با این اقدام رایزنی کنند. طبعا یکی از طرح‌ها می‌تواند این باشد که کشورهای اسلامی به دولت سوئد این هشتدار را بدهند که جلوی هر گونه هتاکی نسبت به ارزشهای دینی را بگیرد وگرنه در صورت تکرار چنین اقداماتی همه کشورهای اسلامی با سوئد قطع رابطه کنند.

میرتاج الدینی درباره واکنش مناسب دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: دولت جمهوری اسلامی هم در کنار این اقدام مشترک هم می‌تواند در صورت تکرار این رویه از سوی دولت سوئد هم با این کشور قطع رابطه کند. طبعا این مواجه مشترک شامل تحریم کالاهای سوئدی در بین کشورهای مسلمان نیز خواهد شد. 

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اقدام دولت سوئد توهینی بی‌شرمانه علیه اعتقادات اسلامی دو میلیارد مسلمان بود. این در حالی است که این کشور مدعی آزادی است اما حقیقت ماجرا این است که سوئد از آزادی لیبرالیستی حرف می‌زند و هر گونه فساد، ظلم و بی‌بندباری را آزاد می‌داند اما در کنار آن با حجاب دختران مسلمان در مدارس برخورد می‌کند و جلو هر گونه اظهار نظر درباره هولوکاست را می‌گیرد. این رفتار دوگانه حاکی از آن است که مفاهیمی مثل آزادی و حقوق بشر در این کشور نشانه پوچی لیبرالسیم است. 

منبع: جام جم آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر