کد خبر: 160023
A

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی: نیروی انتظامی با لیدرهای کشف حجاب برخورد جدی تر داشته باشد

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: فراجا در گشت‌هایش از عناصری استفاده کند که بتوانند لیدرها و افرادی که از سوی دشمن ماموریت دارند را شناسایی کرده و برخورد جدی‌تری با آنان داشته باشد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی: نیروی انتظامی با لیدرهای کشف حجاب برخورد جدی تر داشته باشد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید از فراجا حمایت شود. جای این کار مدتی‌است که خالی بود و از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم که بالاخره این مطالبه مردمی را اجرا کردند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: ما خواستار این هستیم که نیروی انتظامی با متانت، آموزش عناصر ، اما مستمر این حرکت را انجام دهند، چرا که این وضعیت رها شدگی در این مدت نشان داد که همانطور که قبلا نیز هشدار داده بودیم، حد پایانی ندارد و برخی از افراد در این عرصه مستقیما به صورت برنامه ریزی شده دارند ایفای نقش می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کسانی که با دین مشکل دارند، بصورت سازماندهی شده ماموریت دارند و مبالغی چه از رژیم صهیونیستی و دریافت می‌کنند و یا از آمریکا دریافت می‌کند. قطعا در آینده نزدیک با رصدهایی که در این زمینه انجام می شود، ابعاد مسئله روشن خواهد شد.

وی ادامه داد: خواهش من از فراجا این است که در گشت‌هایش از عناصری استفاده کند که بتوانند لیدرها و افرادی که از سوی دشمن ماموریت دارند را شناسایی کرده و برخورد جدی‌تری داشته باشند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تاکید کرد: اگر با عناصر اصلی این مسئله برخورد قاطع صورت گیرد، طبیعتا کل صحنه عوض خواهد شد و مشکل، حل خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر