کد خبر: 159142
A

حمله ارگان رسانه‌ای وابسته به زاکانی به انصاری‌راد: روحانیون اصلاح‌طلب با غاصبان ولایت امیرالمونین همراه شدند

ارگان رسانه‌ای وابسته به زاکانی به مصاحبه روز گذشته دیده‌بان ایران با حجت الاسلام و المسلین حسین انصاری‌راد حمله کرده و نوشته است: ظاهرا منافع کثیف حزبی چنان باعث سقوط برخی اصلاح طلبان (حتی روحانیون این جریان) شده است تا جایی که علی رغم همراهی با آمریکا و ... حتی با غاصبان ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام و اهالی سقیفه هم همراه شوند.

حمله ارگان رسانه‌ای وابسته به زاکانی به انصاری‌راد: روحانیون اصلاح‌طلب با غاصبان ولایت امیرالمونین همراه شدند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان رسانه‌ای وابسته به زاکانی به مصاحبه روز گذشته دیده‌بان ایران با حجت الاسلام و المسلین حسین انصاری‌راد (اینجا بخوانید) حمله کرده و نوشته است: 

رسانه های اصلاح طلب در مرحله اول بدون هیچ واکنشی از کنار جشن میلیونی عید غدیر در تهران و سایر استان‌ها عبور کردند. حال در روز دوم پس از جشن، قدم را فراتر گذاشته و با حمله به این جشن دینی که با میزبانی و حضور عموم مردم برگزار شد، اظهار می کنند: «این بازی‌های بی‌خاصیتی است که به نظر می‌رسد مقامات دولتی انجام می‌دهند و حقیقت و پایه اصلی جشن را از آن خلوص و پاکی خارج می‌کند».
ریشه عصبانیت این افراد نه به حکومت بلکه به خود مردم و عمق اعتقادات دینی آنها بر میگردد.


ظاهرا منافع کثیف حزبی چنان باعث سقوط برخی اصلاح طلبان (حتی روحانیون این جریان) شده است تا جایی که علی رغم همراهی با آمریکا و ... حتی با غاصبان ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام و اهالی سقیفه هم همراه شوند.

به تعبیر یکی از کاربران فضای مجازی، برخی افراد از عداوت با جمهوری اسلامی در حال نزدیک شدن به مرزهای کفر هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر