کد خبر: 158546
A

امام جمعه اصفهان: آمریکا با این همه ادعا عضو هیچکدام از تشکل‌های حمایت از حقوق بشر در جهان نیست

سیداحمد محمودی،امام جمعه اصفهان: آمریکا در حالی ادعای حقوق بشر دارد که خودِ این کشور عضو هیچکدام از تشکل‌های حمایت از حقوق بشر در جهان نیست.

امام جمعه اصفهان: آمریکا با این همه ادعا عضو هیچکدام از تشکل‌های حمایت از حقوق بشر در جهان نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ششم تا دوازدهم تیر بعنوان "هفته افشای حقوق بشر آمریکایی" بیان کرد: این نامگذاری هوشمندانه از سوی رهبر انقلاب با هدف تبیین جنایت‌های آمریکا نسبت به مردم ایران و سایر کشورها برای نسل جدید است.

حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: ترورها و جنایت‌های مُتوالی آمریکا و دست‌نشانده‌هایش در کشور ما و نقاط مختلف دنیا بر کسی پوشیده نیست و باید بطور مستمر افشا شود زیرا این جنایت‌ها قابل امحاء از حافظه تاریخ جهان نیست.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: هیچکدام از جنایت‌های آمریکا نتوانست در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن وقفه ایجاد کند.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: آمریکا در حالی ادعای حقوق بشر دارد که خودِ این کشور عضو هیچکدام از تشکل‌های حمایت از حقوق بشر در جهان نیست.

وی اهانت به کتاب الهی را نشانه استیصال و خباثت دشمن توصیف کرد و افزود: جسارت کنندگان به ساحت مقدس کتاب آسمانی، تیشه بر ریشه اخلاق و معنویت انسان‌ها می‌زنند و ما بصراحت این عمل ضد آزادی و ضد بشری را محکوم می کنیم.

خطیب جمعه اصفهان گفت: دیپلماسی قوی دولت سیزدهم بدنبال ایجاد رابطه با کشورهای اسلامی است اما دشمنان، وحدت دنیای اسلام را تاب نمی‌آورند و اقدامات پلید خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر