کد خبر: 157234
A

بانکی‌پور نماینده مجلس: اگر در جامعه برهنگی رواج پیدت کند، تا سه سال دیگر خانواده از هم می‌پاشد/خانواده‌هایی که تعلقات بالای مذهبی ندارند حجاب را قبول دارند

بانکی‌پور نماینده مجلس گفت: با زدن حجاب زمینه برای برهنگی فراهم می‌شود و با برهنگی خانواده از هم خواهد پاشید حتی خانواده‌هایی که تعلقات بالای مذهبی ندارند حجاب را قبول دارند اگر حجاب رفت خانواده هم می‌رود، باید یک صدای واحد از نظام صادر شود. مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قانون فسخ‌الخطاب در حوزه حجاب باشد.

بانکی‌پور نماینده مجلس: اگر در جامعه برهنگی رواج پیدت کند، تا سه سال دیگر خانواده از هم می‌پاشد/خانواده‌هایی که تعلقات بالای مذهبی ندارند حجاب را قبول دارند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ امیرحسین بانکی‌پور در موافقت با بررسی این لایحه به صورت دوفوریتی بیان کرد: یکسال است که قلب خانواده شهدا جریحه‌دار شده است تمام افراد دلسوز و افرادی که به خانواده اهمیت می‌دهند نگران هستند جوامع اروپایی ۳۰۰ سال پیش جوامعی باعفت و خانواده‌محوری بودند اما در طول ۲۰۰ سال اخیر با ظهور برهنگی خانواده از هم پاشید. در فنلاند طی ۳۰ سال برهنگی، خانواده را نابود کرد. اگر در جامعه ما نیز برهنگی رواج پیدا کند ظرف سه سال خانواده از هم خواهد پاشید. آنچه مانع برهنگی در جامعه ما بوده بحث حجاب است که دشمن در یکسال اخیر حجاب را هدف قرار داده و پشت پرده آن هدف اصلی خانواده است.

وی ادامه داد: با زدن حجاب زمینه برای برهنگی فراهم می‌شود و با برهنگی خانواده از هم خواهد پاشید حتی خانواده‌هایی که تعلقات بالای مذهبی ندارند حجاب را قبول دارند اگر حجاب رفت خانواده هم می‌رود، باید یک صدای واحد از نظام صادر شود. مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قانون فسخ‌الخطاب در حوزه حجاب باشد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر