کد خبر: 154425
A
دیده‌بان ایران گزارش می‌دهد:

فشار جبهه پایداری برای تغییر آرایش استانداران

یک منبع آگاه در مجلس به دیده‌بان ایران گفت که نمایندگان حامی جبهه پایداری در مجلس و تعدادی از شخصیت های سیاسی وابسته به این جریان اصولگرا در تلاش هستند تا با لابی و فشار بر وزارت کشور و رئیس جمهور، آرایش استانداران را تغییر دهند.

فشار جبهه پایداری برای تغییر آرایش استانداران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ از کسب بیشترین کرسی های وزارتی و سازمان های مهم در ابتدای تشکیل دولت سیزدهم تا تلاش برای تغییر مهره های موثر دولت برای جایگزینی آنان با گزینه های مدنظرشان، جبهه پایداری با تمام توان در تلاش است تا دولت ابراهیم رئیسی را تسخیر کند.

یک منبع آگاه در مجلس به دیده‌بان ایران گفت که نمایندگان حامی جبهه پایداری در مجلس و تعدادی از شخصیت های سیاسی وابسته به این جریان اصولگرا در تلاش هستند تا با لابی و فشار بر وزارت کشور و رئیس جمهور، آرایش استانداران را تغییر دهند. 

این منبع مطلع بیان نمود که در مرحله اول هدف اصلی جریان پایداری حذف مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محسن افشارچی استاندار زنجان، مجتبی عبدالهی استاندار البرز و محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین است. 

این منبع مطلع که به شرط افشا نشدن نامش حاضر به ارائه این اطلاعات به خبرنگار دیده‌بان ایران شد، در ادامه بیان کرد که توجیه جبهه پایداری برای حذف امثال افشارچی استاندار زنجان عدم وابستگی جریانی اعلایی به دولت مستقر است و برای مهدی دوستی هم ابقای مدیران دولت قبل و داشتن گرایش قوی ملی گرایانه! و مشی تکنوکرات در اداره امور استان عنوان شده است. 

همچنین استاندار فعلی البرز هم که قبلا در دوره شهرداری قالیباف از معاونین او در این مجموعه بود در راستای فشار به رئیس مجلس در ادامه مبارزات جبهه پایداری با نواصولگرایان حامی قالیباف به زیر ضرب خواهد رفت. 

جبهه پایداری در یکسال و نیم اخیر در تلاش بود تا با حذف  اصولگرایان دیگر از بدنه دولت به هدف تشکیل یک دولت یکدست از عناصر این جریان دست یابد. 

این مساله علاوه بر هرچه فشل تر کردن دولت سیزدهم می‌تواند با توجه به موضوع گیری های رادیکال جبهه پایداری در دوسال گذشته در موضوعاتی مانند قانون صیانت از فضای مجازی، انتشار بیانیه برای برخورد تند با معترضان و طرح مقابله با بی حجابی، بحران سیاسی در کشور را تعمیق ببخشد.

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر