کد خبر: 153084
A

معاون پارلمانی رییس جمهور: مردم گلایه مندند اما دلشان در گرو نظام است

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: اکثریت قاطع مردم به رغم گلایه مندی از مشکلات اقتصادی که ریشه در تعلل های دهه ۹۰ دارد، همچنان دل در گرو نظام اسلامی و رهبری عزیز دارند.

معاون پارلمانی رییس جمهور: مردم گلایه مندند اما دلشان در گرو نظام است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، اهتمام ویژه رییس جمهور در رسیدگی به مناطق کم برخوردار و جبران کاستی ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر و بی وقفه، رفع مشکلات و دغدغه های مردم به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار را با جدیت پیگیری می کند و همه اعضای دولت مصمم هستند عقب افتادگی و تعلل های گذشته را برطرف کنند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس خاطرنشان کرد: دولت مردمی در کنار رسیدگی به دغدغه ها و نگرانی های معیشتی مردم، مشکلات و نیازمندی های کلان مناطق مختلف کشور را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا تنش آب استان چهارمحال و بختیاری را با روحیه انقلابی و جهادی پیگیری و به این معضل چندین ساله و انتظار مردم استان پایان داد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به ارتقای سطح استان چهارمحال و بختیاری گفت: در جریان سفرهای استانی اعتبارات قابل توجهی برای بهبود و تقویت وضعیت استان در بخش های مختلف اختصاص یافته است و اجرای مصوبات سفر استانی با جدیت دنبال می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با اشاره به همراهی مردم با نظام اسلامی گفت: اگر چه دشمنان و معاندین تلاش می کنند با سونامی رسانه ای و تبلیغات روانی و بزرگنمایی موارد جزئی در رابطه مردم و نظام خدشه ایجاد کنند اما اکثریت قاطع مردم به رغم  گلایه مندی از مشکلات اقتصادی که ریشه در تعلل های دهه ۹۰ دارد همچنان دل در گرو نظام اسلامی و رهبری عزیز دارند و این را با حضور همه جانبه در صحنه‌های مختلف بارها به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این دیدار اقدامات دولت آیت الله رئیسی در رفع مشکلات کشور  بویژه رسیدگی به استان چهارمحال بختیاری را بسیار ویژه و قابل توجه دانست و گفت: تنش آبی معضل جدی و چندین ساله استان بود  که این دولت با روحیه انقلابی و جهادی برای ساماندهی آن وارد عمل شد این کاری ماندگار بود که در طول تاریخ استان انجام نشده بود.

حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گزارشی از مصوبات سفرهای استانی ارایه کرد و گفت: اعتبارات بسیار خوبی برای اجرای پروژه ها و تامین نیازمندی های استان در بخش های مختلف اختصاص یافته است که در مقایسه با برخی استان ها از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر