کد خبر: 152375
A

کیهان: رسانه‌های معاند نحوه مسموم نمودن دانش‌آموزان دختر را به ضد انقلاب داخل کشور آموزش دادند

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: دشمنان ما حتی از طیف رسانه‌ای، احمق‌ترین افراد هستند و در واقع یک مسیر شکست خورده را دوباره تجربه کردند و همین امر باعث می‌شود که به‌راحتی در دام ماموران اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار شوند و این بار شکست سخت تری را متحمل شدند. شاخص‌ترین مورد این جریان ضدانقلاب و دشمنان نظام ما، بهره جستن آنها از افرادی بود که در داخل کشور و در فتنه‌های پائیز با تمام توان خود گوش به فرمان رسانه‌های ضدانقلاب و استکبارجهانی بودند و توسط ماموران امنیتی کشور دستگیر و بازداشت شدند که با عطوفت اسلامی از زندان آزاد شدند و همین افراد در واقع از کارهای قبلی خود نادم نشده و دوباره در این فتنه جدید دشمن پای کار آمدند

کیهان: رسانه‌های معاند نحوه مسموم نمودن دانش‌آموزان دختر را  به ضد انقلاب داخل کشور آموزش دادند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: دشمن پس از شکست در فتنه‌های پاییز امسال که با استفاده از تمام ساز و برگ و وابستگانش وارد کارزار شده بود و نتوانست به اهداف شوم خود برسد راهکارهای جدیدی را در ادامه جنگ ترکیبی علیه مردم ایران آغاز کرد. به این ترتیب که دستگاه رسانه‌ای خود را برای یک عملیات روانی گسترده با محور خانواده‌ستیزی به میدان آورد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان نوشت: شبکه‌های تلویزیونی ضدایرانی اینترنشنال، بی‌بی سی فارسی، صدای آمریکا، من و تو و... با یک سناریوی از پیش تعریف شده این بار مدارس دخترانه کشور را مورد هدف خود قرار دادند تا به زعم خویش با ناامن نشان دادن فضای مدارس دخترانه، فرزندان ایران را از تحصیل باز دارند! البته این موضوع را شروعی دوباره و در ادامه آن ناآرامی‌های پاییز که شکست مفتضحانه‌ای را از جمهوری اسلامی ایران متحمل شدند تلقی کردند تا شاید التیامی برای ناکامی‌هایشان باشد. این رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در این مسیر با آموزش ضدانقلاب در داخل کشور جهت نفوذ در مدارس دخترانه، نحوه مسموم نمودن دانش‌آموزان و نوجوانان دختر را در دستور کار خود قرار داد و آن را عملیاتی کردند اما هرگز فکر نمی‌کردند که این حربه و فتنه جدید آنها برای ملت حماسه‌ساز و انقلابی ما به‌راحتی آشکار شود و مردم قهرمان و انقلابی ما این بار هم این توطئه دشمن که توسط استکبار جهانی و ایادی اش در داخل کشور صورت می‌گیرد را خنثی کردند.

به هرحال دشمنان این بار خواستند که با جریحه‌دار کردن عواطف و احساسات خانواده‌ها و جامعه، فضایی را بین اقشار مختلف مردم و کودکان و نوجوانان به‌وجود بیاورند که به عنوان یک مسئله خانوادگی تلقی شود و در واقع می‌خواستند این موضوع را در سطح جهانی به عنوان یک ترفند رسانه‌ای اجتماعی با رویکرد خانواده و سلامتی مطرح کنند تا باعث عکس‌العمل افکار عمومی دنیا و مقامات بین‌المللی کشورهای اروپایی و حتی سازمان ملل شود. از طرفی هم به‌دنبال ایجاد یک جو روانی و آلوده در جامعه بودند تا احساسات مردم را نسبت به این مسئله برانگیزند اما با عنایت به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری درخصوص برخورد قاطع و غیرقابل بخشش با عوامل ایجاد موضوع مسمومیت در مدارس دخترانه کشور و با توجه به هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و به لطف الهی، عوامل اصلی این فتنه در داخل کشور که توسط رسانه‌های معاند و ضدانقلاب و نیز استکبار جهانی، آمریکا، انگلیس، رژیم شغالگر قدس و فراریان ضدانقلاب حمایت و همراهی می‌شدند شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

باز هم مشخص شد که دشمنان ما حتی از طیف رسانه‌ای، احمق‌ترین افراد هستند و در واقع یک مسیر شکست خورده را دوباره تجربه کردند و همین امر باعث می‌شود که به‌راحتی در دام ماموران اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار شوند و این بار شکست سخت تری را متحمل شدند. شاخص‌ترین مورد این جریان ضدانقلاب و دشمنان نظام ما، بهره جستن آنها از افرادی بود که در داخل کشور و در فتنه‌های پائیز با تمام توان خود گوش به فرمان رسانه‌های ضدانقلاب و استکبارجهانی بودند و توسط ماموران امنیتی کشور دستگیر و بازداشت شدند که با عطوفت اسلامی از زندان آزاد شدند و همین افراد در واقع از کارهای قبلی خود نادم نشده و دوباره در این فتنه جدید دشمن پای کار آمدند و این بار به بدترین شکل و با به خطر ‌انداختن سلامتی دانش‌آموزان و نوجوانان نشان دادند دشمنان درجه یک مردم هستند.

واقعیت این است که ما در یک جنگ ترکیبی تمام عیار با دشمنان کشور قرار گرفته ایم و استکبار جهانی و رسانه‌های وابسته به آن بیکار نخواهند نشست و یقینا توطئه‌های دیگری را با موضوعات مختلف برای مردم جامعه ما شکل خواهند داد. به هرصورت استکبار جهانی و در راس آن، آمریکا، رژیم صهیونیستی، استعمار پیر انگلیس، منافقین، فراریان وابسته به رژیم منحوس پهلوی و ضدانقلاب خارج نشین و نفوذی‌های آنها در داخل همه و همه با ‌اندیشه‌های شیطانی و پلیدشان دست از دشمنی با مردم بر نمی‌دارند و هربار با یک سناریوی جدید وارد کارزار این جنگ ترکیبی می‌شوند.

جنگ ترکیبی با توجه به شکست دشمنان ما در شکل‌ها و فضاهای گوناگون و در قالب‌های متفاوت همچنان ادامه خواهد داشت؛ دشمنان ما در این مقطع و با توجه به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها بسیار ناامید و مایوس شده‌اند و سراسیمه دست به هرکاری می‌زنند که جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر