کد خبر: 148323
A

امام جمعه رفسنجان: مشکل اقتصادی جامعه با حراج سکه و ارزپاشی حل نمی‌شود/ این راهی است که دیگران رفتند و به منزل نرسیدند/ این خطایی است که دولت‌های قبلی هم مرتکب شدند و ثمر نداد

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که با تورم افسارگسیخته‌ای روبرو هستیم، اظهار کرد: مشکل اقتصادی جامعه با حراج سکه و ارزپاشی حل نمی‌شود. این راهی است که دیگران رفتند و به منزل نرسیدند. این خطایی است که دولت‌های قبلی هم مرتکب شدند و ثمر نداد.

امام جمعه رفسنجان: مشکل اقتصادی جامعه با حراج سکه و ارزپاشی حل نمی‌شود/ این راهی است که دیگران رفتند و به منزل نرسیدند/ این خطایی است که دولت‌های قبلی هم مرتکب شدند و ثمر نداد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که با تورم افسارگسیخته‌ای روبرو هستیم، گفت: مشکل اقتصادی جامعه با حراج سکه و ارزپاشی حل نمی‌شود.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار کرد: توهین به قرآن کریم کتاب آسمانی بیش‌از یک‌میلیارد مسلمان از سوی کشورهای اروپایی مانند سوئد و هلند به بهانه واهی و دروغین آزادی بیان محکوم است.

وی افزود: مسائل فرهنگی، اعتقادی، اخلاقی، تربیتی، حقوقی، نظامی، بین‌المللی و ... جزئی‌ترین مسائلی که انسان در ارتباط با خودش، خدا و دوستان و ... نیاز دارد در مجموعه قرآن آمده است.

عسکری تأکید کرد: چگونه ممکن است کسی ادعای آزادی بیان کند و با کتابی که بیان برای مردم است به مبارزه برخیزد آن‌هم با زشت‌ترین حالت ممکن که قرآن را در انظار عمومی بسوزاند و به آن جسارت کند. این افراد با اساس اسلام مخالف هستند چون اسلام را مقابل خواسته‌ها و سلطه‌ها و قدرت ظالمانه خود می‌بینند.

وی با بیان این‌که سوزاندن قرآن از صعف و زبونی این افراد است، افزود: مطمئن باشند در مقابل این جنایتی که مرتکب شدند، بیش‌از یک میلیارد مسلمانی که تابع قرآن و کتب آسمانی هستند و جهان اسلام در مقابل این توهین آرام نخواهند نشست و با مشت آهنین ملت مسلمان دنیا مواجه خواهند شد.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، بیان کرد: جشن‌های انقلاب باید مردمی باشد نه جشن‌های دولتی. خود مردم که پای انقلاب ایستادند و در صحنه‌های مهم انقلاب به میدان آمدند و شهید دادند و از جان و مال خود گذشتند در دهه مبارک فجر نیز به صحنه خواهند آمد.

وی خواستار باشکوه برگزار شدن جشن‌های ماه رجب و شعبان با حفظ موازین شرعی شد و ادامه داد: مسئولین در دهه فجر اقدامات خود را به مردم ارائه دهند و گزارش عملکرد خود را بازگو کنند تا هم باعث خوشحالی مومنین و هم سبب یأس و ناامیدی افراد بداندیش و بدخواهی که درصدد ناامید کردن مردم هستند، می‌شود.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از فراجا برای دستگیری سارقین به‎عنف و سارقین سیم و کابل در شهرهای کرمان، رفسنجان و زرند، بیان کرد: از نیروی انتظامی تقاضا می‌کنیم با همکاری بسیج و دهیاری‌ها و نیروهای امنیتی با کسانی که درختان مثمر را در باغات می‌برند نیز برخورد کنند.

امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که با تورم افسارگسیخته‌ای روبرو هستیم، اظهار کرد: مشکل اقتصادی جامعه با حراج سکه و ارزپاشی حل نمی‌شود. این راهی است که دیگران رفتند و به منزل نرسیدند. این خطایی است که دولت‌های قبلی هم مرتکب شدند و ثمر نداد.

عسکری ادامه داد: دولت‌مردان به وضعیت نان و غذا، خودرو و گوشت رسیدگی کنند.

وی افزود: این همه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید بر رسیدگی به مسائل معیشتی مردم تاکید کردند اما برخی در این زمینه اقدامی نمی کنند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر