کد خبر: 127781
A
دیده‌بان ایران گزارش می دهد:

ادعای روزنامه نزدیک به سپاه: اصلاح طلبان این بار با شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای اوکراین» وارد میدان شده اند

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه ضمن کنایه به اصلاح طلبان نوشت: جریانی که تئوری اصلی‌اش در سیاست خارجی علیه کمک ایران به کشور‌های منطقه بوده و همواره سیاست ایران در حمایت از محور مقاومت را تخطئه کرده و در اردوکشی‌های خیابانی فتنه سال ۸۸، این رویکرد را با شعار «نه غزه، نه لبنان» نشان داده، چگونه اکنون دلسوز مردم اوکراین شده است؟ نه غزه، نه لبنان، ولی جانم فدای اوکراین؟

ادعای روزنامه نزدیک به سپاه: اصلاح طلبان این بار با شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای اوکراین» وارد میدان شده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه نزدیک به سپاه با انتشار مطلبی تحت عنوان: "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای اوکراین" نوشت: 

در روز‌های اخیر اظهارات مهمان و مجری بی‌بی‌سی فارسی مبنی بر اهمیت کشته شدن افراد در اوکراین به دلیل «چشم رنگی و مو بلوند» بودن اوکراینی‌ها باعث شده موجی از انتقاد نسبت به نژادپرستی غربی‌ها انجام پذیرد. حال روزنامه اعتماد بدون هیچ منطق و استدلالی به نیرو‌های انقلابی، طعنه چشم‌آبی بودن روس‌ها را می‌زند. بیشتر شبیه آن است که روزنامه اعتماد خواسته جرمی را که همکاران و همفکران‌شان در رسانه‌های غربی مرتکب شده‌اند، به نیرو‌های انقلابی نسبت دهد تا آنان را از نژادپرستی تبرئه کند. وگرنه اشاره به رنگ چشم روس‌ها در این متن چه منطقی دارد؟

جریانی که تئوری اصلی‌اش در سیاست خارجی علیه کمک ایران به کشور‌های منطقه بوده و همواره سیاست ایران در حمایت از محور مقاومت را تخطئه کرده و در اردوکشی‌های خیابانی فتنه سال ۸۸، این رویکرد را با شعار «نه غزه، نه لبنان» نشان داده، چگونه اکنون دلسوز مردم اوکراین شده است؟ نه غزه، نه لبنان، ولی جانم فدای اوکراین؟
از سویی با این دلایلی که این یادداشت نویس برای قطع همکاری ایران با روسیه نوشته، آیا نظرات نیرو‌های انقلابی و ارزشی برای قطع رابطه با کشوری، چون امریکا، به شکلی خیلی قوی‌تر تأیید نمی‌شود؟ پس چطور اصلاح‌طلبان طرفدار بستن با کدخدا هستند؟ نمی‌شود به نظام گفت روی خباثت‌های امریکا علیه ایران – که همچنان شدید و عمیق ادامه دارد- چشم ببند و باب رابطه را باز کن، اما به خاطر اقدامات ۱۵۰ سال پیش شوروی، با روس‌ها همکاری نکن!

بنابرگزارش دیده بان ایران، با آغاز تجاوز روسیه علیه اوکراین بار دیگر جریان های سیاسی داخل کشور یک دوقطبی را تشکیل داده اند که به هواداران اوکراین و طرفداران روسیه تقسیم بندی می شوند.

روزنامه کیهان هم در راستای همین موضوع طی روزهای گذشته رئیس جمهور اوکراین را یک کمدین معرفی کرده و خبرگزاری دولتی ایرنا هم ضمن اشاره به شعارهای انتخاباتی زلنسکی او را رئیس جمهور نامحبوب اوکراین معرفی کرده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر