کد خبر: 124282
A

دفاع ارگان جبهه پایداری از وزیر کار و انتقاد تند از نماینده انقلابی/ موسوی لارگانی فقط یک معلم است و نباید از عبدالمالکی انتقاد کند

ارگان رسانه ای جبهه پایداری که در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان بازوی رسانه ای نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کند؛ انتقادات تندی را علیه «موسوی لارگانی» نماینده افشا کننده پشت پرده انتصاب های وزیر کار مطرح کرد.

دفاع ارگان جبهه پایداری از وزیر کار و انتقاد تند از نماینده انقلابی/ موسوی لارگانی فقط یک معلم است و نباید از عبدالمالکی انتقاد کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ارگان رسانه ای جبهه پایداری که در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان بازوی رسانه ای نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کند؛ انتقادات تندی را علیه «موسوی لارگانی» نماینده افشا کننده پشت پرده انتصاب های وزیر کار مطرح کرد. 

رجا نیوز نوشت؛ روز گذشته فایل صوتی انتقادات موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر کار در کمیسیون اجتماعی مجلس خبرساز شد. فایلی که البته از مسیری غیرمشخص و بر خلاف رویه مرسوم جلسات داخلی کمیسیون‌ها به رسانه‌ها درز کرده است.

موسوی لارگانی که از پاسخ‌های عبدالملکی به سوال خود قانع نشده، او را به انتصابات غیرتخصصی و رانتی متهم کرده و در اظهاراتی خلاف شان دولت و مجلس، ادعا می‌کند که وزیر کار مشغول وقت‌گذرانی در توییتر و اینستاگرام است!

از سوی دیگر، علیرغم ضبط و انتشار پر تکرار فایل صوتی موسوی لارگانی و بر خلاف رویه دائمی کمیسیون‌ها، صوت و تصویری از جلسه مذکور در آرشیو مجلس ذخیره نشده و هیچ دسترسی به پاسخ‌های ارائه شده وزیر کار به سوالات این نماینده وجود ندارد. 

نگرانی این نماینده مجلس برای تخصص‌گرایی در انتصابات دولت در حالی است که شخص او با تحصیلات حوزوی، کارشناسی ارشد تاریخ اسلام و تدریس در آموزش و پرورش در سه دوره اخیر حضور در مجلس عضو کمیسیون اقتصادی بوده است! او البته نه یک عضو عادی، بلکه بخش‌هایی از دوران نمایندگی خود را به عنوان نائب رئیس اول و دوم کمیسیون اقتصادی نیز مسئولیت داشته است.

این نماینده مجلس همچنین در سال گذشته با حکم علیرضا دبیر و «نظر به تجربیات مدیریتی و سوابق ارزنده» خود به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون کشتی نیز درآمده است!

پیش‌تر و در جریان رای اعتماد کابینه سیزدهم نیز موسوی لارگانی با نقل قولی نادرست از سخنان عبدالملکی، جنجال زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد. او ادعا کرده بود که عبدالملکی گفته در ایران کسی بهتر از من برای وزارت کار پیدا نمی‌کنید و در صورت عدم رای اعتماد، گزینه بعدی این وزارت‌خانه نیز توسط من تعیین خواهد شد. اظهاراتی که البته پس از چند دقیقه در نطق رسمی وزیر پیشنهادی کار تکذیب شد.

در روزهای گذشته نیز فهرستی از اسامی افراد منصوب شده از طریق ارتباطات فامیلی در همین وزارت‌خانه از سوی برخی کانال‌های محفلی بی‌هویت منتشر شده بود که بسیاری از موارد آن کذب و تعدادی دیگر نیز مربوط به دوران روحانی و دولت سابق است. همین موارد اتهامی عمدتا به عنوان مواد خام انتقادات نمایندگان به وزرا مورد استناد قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد برخی اقدامات آگاهانه یا ناخودآگاه تعدادی از نمایندگان مجلس، بیش از آن که برخاسته از مشکلات جدی دستگاه‌های اجرایی و مسائل مردم باشد، بیشتر سمت و سوی طراحی‌های سیاسی و امنیتی به خود گرفته و اختیارات قانونی نمایندگان مجلس بیش از آن که در جهت رفع مشکلات کشور قرار بگیرد، در خدمت تسویه حساب‌های سیاسی قرار گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر