تیم رسانه ای دولت سیزدهم؛ پاشنه آشیل اطلاع رسانی با انتصاب های ضعیف
شواهد و قرائن میگوید دولت جدید رویکرد رسانهای به مراتب آشفتهتری نسبت به دولت قبل دارد. این آشفتگی به مجموعه رسانه های دولتی مانند ایرنا، ایسنا، برنا و... کشیده شده است.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به شواهد و قرائن میگوید دولت جدید رویکرد رسانهای به مراتب آشفتهتری نسبت به دولت قبل دارد. این آشفتگی به مجموعه رسانه های دولتی مانند ایرنا، ایسنا، برنا و... کشیده شده است.
ازوی رسانهای این دولت به شدت ضعیف و فشل است و تقریبا تمام انتصابات این دولت در حوزه روابط عمومی و مدیریت رسانه محل تامل و سوال است.
بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آفتاب یزد نوشت؛ این روزها که همچنان حکمهای انتصاب صادر میشود بعضا با اسامی و افرادی روبرو میشویم که اصلا ردی و نشانهای از آنان در رسانهها یافت نمیشود و اصولا مشخص نیست چگونه یک شبه کارشناس و اهل رسانه شده اند. و یا اگر هم فردی سابقه کار رسانهای داشته سوگمندانه وی در اشل بسیار پایین و ضعیفی سابقه داشته است. یعنی حتی برای حضور وی در یک سمت میانی در رسانه هم نمیتوان جایی را در نظر گرفت!
به نظر میرسد بهتر است رئیس جمهور محترم و نزدیکان صدیق و مومن وی مروری بر انتصابهای اخیر علی الخصوص در حوزه روابط عمومیها داشته باشند. هیچ دولتی نمیتواند ادعا کند بدون رسانه میتواند موفق شود. رئیس جمهور سابق مدام گلایه داشت چرا دستاوردهای دولت وی در سیاست خارجی نمودی در جامعه ندارد دریغ از اینکه وی خبر نداشت بازوی رسانهای دولتاش به جای پرداختن به وظیفه اصلیاش در وادی توزیع رانت به برخی رسانههای خاص افتاده است.
سید ابراهیم رئیسی تا همین جا نیز نشان داده رئیس جمهور پرکاری است. حداقل از میزان سفرهای استانی او وجنب وجوش کابینه این مهم مشخص است. کاری به این ندارم چقدر وعدههای سفرهای استانی با عقبه کارشناسی است اما حتما رئیس دولت انتظار دارد زحمات و تلاشهای اهالی پاستور را جامعه ببیند. انتظار بجا و حقی هم است. لیکن با این وضعیت تیم رسانهای آقای رئیس جمهور بهتر است امیدی و انتظاری نداشته باشد.