کد خبر: 152793
A

حراست دانشگاه علامه یک دانشجو را در دفتر انجمن آزاداندیش حبس کرد + فیلم

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ انجمن آزاد اندیش دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد: «مسئولان حراست دانشکده علوم اجتماعی، با لگد به دفتر انجمن آزاداندیش، هجوم آورده و در مقابل چشمان دانشجویان با ضرب و شتم، او را از دانشکده بیرون انداختند.ماموران حراست؛ یکی از دانشجویان دختر را که گمان می‌کردند در حال ضبط فیلم از رفتار غیرقانونی آن‌ها است در دفتر انجمن محبوس کرده و ضمن نقض حریم خصوصی و با توهین او را وادار کردند گالری موبایل خود را به آن‌ها نشان دهد.»

حراست دانشگاه علامه یک دانشجو را در دفتر انجمن آزاداندیش حبس کرد + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  انجمن آزاداندیش دانشگاه علامه طباطبایی از برخورد حراست با دانشجویان دختر عضو این انجمن دانشجویی خبر داده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ کانال اطلا رسانی این انجمن  نوشت: امروز ۲۰ فروردین ماه، مسئولان حراست دانشکده علوم اجتماعی، با لگد به دفتر انجمن آزاداندیش، هجوم آورده و در مقابل چشمان دانشجویان با ضرب و شتم، او را از دانشکده بیرون انداختند. 

همچنین رئیس حراست اذعان داشت: «قانون چیزی است که ما می‌گوییم!» و مامور حراست دیگری مدعی شد: «من می‌توانم هرکه را می‌خواهم راه ندهم!»

بنابر ماموران حراست؛ یکی از دانشجویان دختر را که گمان می‌کردند در حال ضبط فیلم از رفتار  غیرقانونی آن‌ها است در دفتر انجمن محبوس کرده و ضمن نقض حریم خصوصی و با توهین او را وادار کردند گالری موبایل خود را به آن‌ها نشان دهد.

پس از درگیری و اعمال خشونت به دانشجویان، ماموران حراست دفتر آزاداندیش را بهم ریخته و محتوای برد‌های انجمن در طبقات دانشکده را دور انداختند.پس از این اتفاقات، حراست از ورود یکی دیگر از اعضا انجمن نیز جلوگیری کرده‌ است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این انجمن در ادامه بیان کرده است: لازم به ذکر است که هیچ پیامکی مبنی بر ممنوع‌الورود بودن به این دانشجویان ابلاغ نشده است.

 

 

 

volumeVideo: 8.61M | durationVideo: 00:00:26
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر