کد خبر: 141571
A

ببینید: صدا و سیما مالک همه آثار تلویزیونی مهران مدیری است +ویدیو

مهران مدیری در ویدیویی که منتشر کرد ضمن اشاره به اهمیت تمامیت ارضی کشور گفت: نکته‌ای که در این روزها بسیار در مورد آن تأکید می‌شود، موضوع وطن،‌ خاک، امنیت ملی و تمامیت ارضی است. طبیعی است هر که در این کشور به دنیا آمده،‌ تلاش و رشد کرده، عاشق وطن خود، امنیت آن و تمامیت ارضی آن است. کدام ایرانی را می‌شناسید که یک وطن از هم گسیخته بخواهد؟

ببینید: صدا و سیما مالک همه آثار تلویزیونی مهران مدیری است +ویدیو

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مهران مدیری با انتشار پیامی در صفحه خود در فضای مجازی ضمن اشاره به حق مالکیت صدا و سیما بر آثار اظهار کرد: هر اثری را که در این سال‌ها برای تلویزیون ساخته‌ام، خالق آثار من هستم اما مالکیت هر اثری که در تلویزیون ساخته می‌شود، با صدا و سیماست و تصمیم برای پخش یا عدم پخش هر برنامه نیز با صدا و سیماست. 

مهران مدیری در این ویدیو ضمن اشاره به اهمیت تمامیت ارضی کشور گفت: نکته‌ای که در این روزها بسیار در مورد آن تأکید می‌شود، موضوع وطن،‌ خاک، امنیت ملی و تمامیت ارضی است. طبیعی است هر که در این کشور به دنیا آمده،‌ تلاش و رشد کرده، عاشق وطن خود، امنیت آن و تمامیت ارضی آن است. کدام ایرانی را می‌شناسید که یک وطن از هم گسیخته بخواهد؟

مهران مدیری با اشاره به این نکته گفت: مصادره اتفاقات کشور توسط دیگران ناجوانمردانه است، مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم. فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدمها دچار اشتباه شویم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر