کد خبر: 204198
A

عملیات مسلحانه در مقابل تاسیسات هوافضای ترکیه در آنکارا / وزیر کشور ترکیه: تاکنون ۴ نفر کشته و ۱۴ تن زخمی شده اند

عملیات مسلحانه در مقابل تاسیسات هوافضای ترکیه در آنکارا تعدادی کشته و مجروح بر جای گذاشت.افراد مسلح با انفجار در ورودی قصد ورود به تاسیسات را داشتند. درگیری مسلحانه باعث کشته و مجروح شدن تعدادی از نگهبانان و عناصر مسلح شده است.

عملیات مسلحانه در مقابل تاسیسات هوافضای ترکیه در آنکارا / وزیر کشور ترکیه: تاکنون ۴ نفر کشته و ۱۴ تن زخمی شده اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  عملیات مسلحانه در مقابل تاسیسات هوافضای ترکیه در آنکارا تعدادی کشته و مجروح بر جای گذاشت. 

وزارت کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که 2 نفر جان باخته اند و تعدادی مجروح شده اند. تاکنون 3 انفجار در تاسیسات توساش رخ داده است. حداقل 2 فرد مسلح در منطقه حضور دارند.

نیروهای امنیتی، آتش نشانی و امدادی در محل حادثه حضور دارند. گفته می شود که تعدادی از عناصر  مسلح  به درون تاسیسات راه پیدا کرده اند.

نیروهای امنیتی، آتش نشانی و امدادی در محل حادثه حضور دارند. گفته می شود که تعدادی از عناصر تروریستی به درون تاسیسات راه پیدا کرده اند. رسانه های ترکیه‌ای می گویند:  در حمله به شرکت صنایع هوایی و فضایی در آنکارا تاکنون دو نفر کشته شده اند.

این رسانه ها افزودند: دو مهاجم مسلح حمله آنکارا را با تیراندازی و پرتاب مواد منفجره انجام دادند.

  وزیر کشور ترکیه از کشته شدن ۴  نفر و زخمی شدن ۱۴ تن دیگر در حمله آنکارا خبر داد.

 

رسانه‌های ترکیه نیز می گویند: دو تن از 3 مسلح مهاجم به مقر شرکت صنایع هوافضای ترکیه در آنکار کشته شدند و یکی دیگر چند نفر را به گروگان گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر