کد خبر: 161416
A

بهترین زمان حراج ها برای خرید در وان ترکیه، به همراه معرفی مراکز خرید

وان شهری است در شرق کشور ترکیه. این شهر به دلیل نزدیکی به ایران، ویژگی های فرهنگی، تاریخی و طبیعی، عدم نیاز به ویزا و البته هزینه کم سفر از محبوبیت بالایی بین گردشگران ایرانی برخوردار است.

بهترین زمان حراج ها برای خرید در وان ترکیه، به همراه معرفی مراکز خرید

به گزارش دیده بان ترکیه ؛ یکی دیگر از دلایل سفر به وان ترکیه، وجود مراکز خرید متنوع و فرصت های خرید مناسب در این شهر است، به خصوص در زمان حراج در وان ترکیه که کالاها تخفیف های فوق العاده ای می خورند و ارزش سفر به این شهر تاریخی در ترکیه دوچندان می کنند.

شهر وان

قبل از اینکه به خرید و زمان حراج  در وان ترکیه بپردازیم، بیایید کمی این شهر را بهتر بشناسیم. برای شروع باید توجه داشته باشید که وان شهری کوچک اما توسعه یافته است با مراکز خرید مجلل و بزرگ است. اما شهر وان تنها برای خرید به گردشگران توصیه نمی شود، زیرا این شهر علاوه بر فرصت های خرید مناسب مملو است از جاذبه های گردشگری و تاریخی مختلف.

زمان حراج در وان ترکیه

جمعه سیاه  را در وان از دست ندهید. جمعه سیاه یا بلک فرایدی یک فرصت عالی برای خرید و استفاده از حراج در وان ترکیه است. در روز جمعه سیاه، بزرگ ‌ترین برندهای جهان اقلام خود را با نازل ‌ترین قیمت ها در زمان حراج در وان ترکیه عرضه می‌ کنند و از بازارهای مدرن گرفته تا بازارهای سنتی فرصت های خرید فوق العاده ای برای خرید اجناس با کیفیت از برندهای برتر جهان خواهید داشت. همچنین دوره ‌های فصلی حراج در وان ترکیه، مانند پایان سال (دسامبر)، فروش تابستانی (ژوئیه-آگوست)، و شروع سال تحصیلی (سپتامبر و اکتبر) هم فرصت های دیگری برای استفاده از تخفیف و حراج در شهر وان ترکیه هستند.

خرید از پاساژهای بزرگ وان با هزینه های فوق العاده کم و تخفیف های ویژه یک گزینه فوق العاده است. قیمت کالاهایی مانند پوشاک، جواهرات، اقلام خانگی یا کودکان معمولاً در خیابان جمهوریت و بازار کاظم کارابکر حتی کمی پایین‌ تر از نقاط دیگر شهر خواهد بود. یکی دیگر از بهترین فرصت ها برای استفاده از زمان حراج در وان ترکیه، خرید در روزهای جمعه هر هفته بازارهای محلی مانند بازار سنتی وان در خیابان جمهوریت و بازار کاظم کارابکر است.

زمان حراج در وان ترکیه ممکن است برای کسب و کارهای مختلف متفاوت باشد و همچنین در فصول و تعطیلات خاصی مانند روز مادر هم حراج در وان برگزار می شود. عبارت Indirim در فروشگاه ها در زمان حراج در وان ترکیه به زبان ترکی نوشته می شود، اگرچه عملاً همه مغازه ها حراج خود را با نزدیک شدن به کریسمس شروع می کنند و این دوره حراج در ترکیه معمولاً از ۲۲ دسامبر شروع می شود و تا ژانویه هم ادامه دارد.

بهترین فصل برای سفر به ترکیه و وان پاییز و بهار است و جمعه بازار وان مکانی پرطرفدار برای خرید اجناس خارجی و ترکی است. وان همچنین یک مقصد عالی برای خرید جواهرات و اقلام تزئینی مانند طلا و نقره است. بازار وان، واقع در قلب شهر، مرکز خرید گوشواره، گردنبند و انگشتر و جواهرات است.  بازارهای محلی وان را از دست ندهید. بازار روسی و بازار سنتی وان در خیابان جمهوریت از بهترین مکان ها برای در زمان حراج در وان ترکیه هستند.

قیمت محصولات در زمان حراج در وان ترکیه

خرید انواع لباس، وسایل منزل و غیره بسته به کشوری که اقلام در آن ساخته شده اند، قیمت مناسبی در زمان حراج در وان ترکیه دارد. به عنوان مثال، در وان، پوشاک ترکی به طور قابل توجهی ارزان ‌تر از لباس‌ های ترکی موجود در ایران است و ممکن است بتوانید محصولات خانگی و کالاهای مصرفی را هم با قیمت کمتری نسبت به کالاهای خارجی در داخل کشور خریداری کنید. همین قیمت ها در زمان حراج در وان ترکیه مانند عید فطر، کریسمس، جمعه سیاه و حتی جمعه بازار پایین تر هم می آید.

بهترین مراکز خرید وان

مراکز خرید بسیاری در شهر وان وجود دارند که در آن ها می توانید از تخفیفات و حراج های فصلی و ویژه برخوردار شوید. برخی از این مراکز خرید عبارتند از: وان AVM، تورکوآز وان، مرکز خرید متروپولیتن، آتایوس سیلور، مرکز تجاری آیدین پریهان و غیره.

خرید لباس در  زمان حراج در وان ترکیه

برشکا که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده است، یکی از معروف ترین و برجسته ترین فروشگاه های شهر وان است. از آنجایی که پوشاک برند شناخته شده ترین سوغات وان ترکیه هستند، دانستن این نکته مفید است که تمامی برندهای معتبر در این فروشگاه عرضه می شوند. می توانید لباس های مورد علاقه خود را با کم ترین هزینه در زمان حراج در وان ترکیه خریداری کنید.

نمایندگی برندها در وان ترکیه

برندهای معروفی مانند DEFACTO، MAVI، LC WAIKIKI، zara و غیره را می توان در تمام مراکز خرید ترکیه یافت. قیمت ها در وان نسبت به ایران مناسب تر است. ، با کمی گردشگری در وان، می توانید این برندها را پیدا کنید و با خیال راحت خرید خود را در زمان حراج در وان ترکیه انجام دهید. وان محل استقرار برندهای معروفی مانند Zara و LC Waikiki و همچنین برندهایی مانند Mango، Polo و EDL است.

اگر می خواهید در زمان حراج در وان ترکیه خرید کنید، به خصوص در جمعه سیاه، پیشنهاد می کنیم به جای برندهای ترک، سراغ برندهای خارجی بروید.

خرید عمده در وان ترکیه

برندهایی که حراجی  های وان ترکیه شرکت می کنند، یا از کشور ترکیه هستند و یا توسط شرکت های معروف بین المللی نمایندگی می شوند. علی بابا، گروه طاها، ممتکس و کاردم از جمله برندهایی هستند که می توانید به صورت عمده در آن ها خرید کنید.

کلام آخر

 خرید یکی از هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین جنبه های هر سفر است، به خصوص زمانی که تخفیف های ویژه و فوق العاده ای در مقصد وجود دارد. از این رو، اگر برای تغییر آب و هوا قصد سفر به وان را دارید، بهتر است سفر خود را به زمان حراج در وان ترکیه موکول کنید تا در حین تفریح، خودتان را به یک خرید حسابی از بهترین برندهای جهان با نازل ترین قیمت ها مهمان کنید.

وان، شهری در ترکیه است که به دلیل فرهنگ و تاریخ منحصر به فرد خود شهرت دارد. تعطیلات مانند عید فطر و نیمه دوم دسامبر تا ۱۵ ژانویه مهم ترین زمان حراج در وان ترکیه هستند. حراج های فصلی هم در پایان هر فصل وجود خواهد داشت. در وان به طور کلی دو نوع حراج وجود دارد. حراج های فصلی و حراج های مناسبت های ویژه. حراج های فصلی به مسافران امکان می دهند محصولات خارج از فصل را با قیمت های پایین در مراکز خرید و بازارها خریداری کنند، در حالی که حراج های ویژه در تعطیلات و رویدادهای ویژه از جمله جمعه سیاه، کریسمس، نوروز و عید فطر برگزار می شوند.

یکی از برجسته ترین اعیاد مسلمانان در ترکیه عید فطر است و بازارها و مراکز خرید در این روز تخفیف هایی برای اقلام مختلف ارائه می دهند. وان شهری در ترکیه است که در آن کالاهای زیادی به بازار عرضه می شوند که محبوب ترین آن ها پوشاک است. حراج لباس در وان دارای بیشترین تخفیف در بین هر نوع کالایی است و قیمت لباس در زمان حراج در وان ترکیه بسیار مناسب است.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر