کد خبر: 204310
A
۲۷ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی از نگرانی خاتمی از مطرح شدن محاکمه شهردار تهران در نماز جمعه توسط رئیس قوه قضائیه

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۷ سال پیش در چنین روزی۳ آبان ۱۳۷۶، نگرانی خاتمی و عبدالله نوری از مطرح شدن محاکمه شهردار تهران در نماز جمعه توسط رئیس قوه قضائیه را روایت کرده است.

روایت هاشمی از نگرانی خاتمی از مطرح شدن محاکمه شهردار تهران در نماز جمعه توسط رئیس قوه قضائیه

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۳ آبان ۱۳۷۶، نگرانی خاتمی و عبدالله نوری از مطرح شدن محاکمه شهردار تهران در نماز جمعه توسط رئیس قوه قضائیه را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران هاشمی رفسنجانی نوشته است: 

مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه داشت. بعد از جلسه آقای عبدالله نوری وزیر کشور آمد و از مطرح شدن محاکمه شهردار تهران در نماز جمعه توسط آقای محمد یزدی رئیس قوه قضائیه اظهار نگرانی کرد و گفت با این وضع نمی شود کار کرد. 

آقای خاتمی رئیس جمهور هم به دفتر آمد و در همین رابطه و نیز از جهت عدم حل مشکلات سفرای اروپایی و ناامنی اقتصادی با تبلیغات تجاری اظهار نگرانی کرد. کمی کلافه است...

...آخر شب آقای خاتمی تلفنی نتیجه مذاکراتش با آقای محمد یزدی را گفت و اینکه اظهارات ایشان در نماز جمعه مسبوق به سابقه نبوده و از اینکه رهبری تعقیب شهردار تهران را منع کرده اند بی اطلاع است و گفت به رهبری گزارش داده  بودند آقای عبدالله نوری و دو نفر از وزراء به دیدن آیت الله منتظری رفته اند ولی فقط آقای نوری رفته و از این جهت از رهبری خواسته که گزارشگر دروغگو تنبیه شود و با اینکه دو سه هفته گذشته است دفتر رهبری اقدام نکرده و از این جهت گله مند است.

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر