کد خبر: 203895
A
۳۹ سال پیش در چنین روزی،

روایت هاشمی رفسنجانی از نابغه ای احتمال دزدیدن او میرفت!

هاشمی رفسنجانی ۳۹ سال پیش در چنین روزی در خاطرات ۲۹ مهر ۱۳۶۴ خود نوشت:ظهر آقای عباس دوزدوزانی همراه جوان نابغه ای آمد که مدعی است در ۱۶ سالگی و کلاس دوم ریاضی در سطح فوق لیسانس می داند و اکنون هم در دانشگاه شیراز تدریس می کند. به او پیشنهاد شده برای تحقیقات به خارج برود. مسئولان احتمال خطر ربودن او را در خارج می دهند آمده بود با من‌ مشورت کند قرار شد در داخل وسیله تحقیق او را فراهم کنیم.

روایت هاشمی رفسنجانی از نابغه ای احتمال دزدیدن او میرفت!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۳۹ سال پیش در چنین روزی در خاطرات دوشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۶۴ خود نوشت: ساعت ده صبح برای گذاشتن روپوش دندان به دندانپزشکی مجلس رفتم وقت زیادی گرفت و تنظیم نیست.

ظهر آقای عباس دوزدوزانی همراه جوان نابغه ای آمد  که مدعی است در ۱۶ سالگی و کلاس دوم ریاضی در سطح فوق لیسانس می داند و اکنون هم در دانشگاه شیراز تدریس می کند. به او پیشنهاد شده برای تحقیقات به خارج برود. مسئولان احتمال خطر ربودن او را در خارج می دهند آمده بود با من‌ مشورت کند قرار شد در داخل وسیله تحقیق  او را فراهم کنیم.

آقای خامنه ای اطلاع دادند بعد از عدم توافق با نخست وزیر درباره وزراء، ایشان اقدام به ارجاع به هیات حکم نمی کنند بلکه نخست وزیر بکند.

احمد آقا اطلاع داد که امام خواسته اند در معرفی کابینه تسریع شود به نخست وزیر گفتیم که ایشان ارجاع نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر