کد خبر: 203675
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از صدور حکم اعدام به اتهام، ارتداد، محاربه و مفسد فی الارض برای یوسفی اشکوری

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۴ سال پیش در چنین روزی چهارشنبه، ۲۷ مهر ۱۳۷۹ خود نوشت: امروز باران خوبی داشتیم. بیانیه های تندی از طرف گروه‌های دوم خردادی علیه قوه قضائیه و دادگاه ویژه روحانیت منتشر شده است. آیت الله منتظری هم بیانیه داده اند و با مصاحبه ای، محاکمه آقای حسن یوسفی اشکوری فعال ملی - مذهبی به اتهام ارتداد و محاربه و مفسد فی الارض در دادگاه ویژه را محکوم کرده اند.

روایت هاشمی رفسنجانی از صدور حکم اعدام به اتهام، ارتداد، محاربه و مفسد فی الارض  برای یوسفی اشکوری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۴ سال پیش در چنین روزی چهارشنبه، ۲۷ مهر ۱۳۷۹ خود نوشت: امروز باران خوبی داشتیم. بیانیه های تندی از طرف گروه‌های دوم خردادی علیه قوه قضائیه و دادگاه ویژه روحانیت منتشر شده است. آیت الله منتظری هم بیانیه داده اند و با مصاحبه ای، محاکمه آقای حسن یوسفی اشکوری فعال ملی - مذهبی به اتهام ارتداد و محاربه و مفسد فی الارض در دادگاه ویژه  را محکوم کرده اند.

آقای غلامحسین محسنی اژه ای آمد در مورد برنامه چپ ها و لیبرالها برای راه انداختن روزنامه های جدید را گفت و برنامه ای که برای زندانیان دارد و نیز در مورد تقاضای (رأی باز) برای زندان آقای عبدالله نوری‌ گفت هنوز زود است گفتم موافقت کند بهتر است. خبر عجیبی داد که حکم اعدام آقای حسن یوسفی اشکوری صادر شده است.

محسن خبر داد مادر آقای عبدالله نوری فوت کرده است، پیام‌ تسلیتی فرستادم.

عصر دکتر علی لاریجانی رئیس سازمان صداوسیما آمد گزارش افکار سنجی در مورد دولت آقای سیدمحمد خاتمی را داد که اکثریت آنرا در اغلب موارد ناموفق دانسته اند. در مورد انتخابات ریاست جمهوری و مطبوعات مطالبی داشت.

اخوی احمد آمد برای انتقال دخترش هاله از دانشگاه آزاد بردسیر به تهران استمداد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر