کد خبر: 202626
A
۲۷ پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از اختلاف نظر سردار رحیم صفوی با محسن رضایی

هاشمی رفسنجانی ۲۷ پیش در چنین روزی در خاطرات چهارشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۷۶ خود نوشت: ...آقای مهدی کروبی دبیر مجمع روحانیون مبارز آمد وصحبت طولانی از ضررهای برخوردهایی داشت که نسبت به شهرداری تهران می شود و از من برای ختم غائله و مسکوت گذاشتن تبلیغات مربوط به ثروت‌های بادآورده استمداد کرد.

روایت هاشمی رفسنجانی از اختلاف نظر سردار رحیم صفوی با محسن رضایی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۲۷ پیش در چنین روزی در خاطرات چهارشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۷۶ خود نوشت: ...آقای مهدی کروبی دبیر مجمع روحانیون مبارز آمد وصحبت طولانی از ضررهای برخوردهایی داشت که نسبت به شهرداری تهران می شود و از من برای ختم غائله و مسکوت گذاشتن تبلیغات مربوط به ثروت‌های بادآورده استمداد کرد.

دکتر محسن نوربخش رئیس کل بانک مرکزی آمد گزارش وضع خوب ارز را داد که تا سال آینده تمامی بدهی استمهالی پرداخت می‌شود. ولی وضع ساخت و ساز و سرمایه گذاری در دو سه ماه اخیر بر اثر طرح مسئله ثروت‌های بادآورده توسط رهبری کاهش شدیدی پیدا کرده و مردم بخش قابل توجهی از پول‌هایشان را از بانک‌ها کشیده اند. خواست که با رهبری برای آرام کردن این وضع که اقتصاد را تضعیف کرده صحبت کنم. خودش هم همین‌ گزارش را به رهبری داده است.

برای مراسم اعطای جوایز کتاب‌های ممتاز مربوط به دفاع مقدس به تالار وحدت رفتیم. آقای یحیی رحیم صفوی فرمانده جدید سپاه هم بود و درباره اختلافش با آقای محسن رضایی گفت نگران است که او از طریق همفکرانش در سپاه دخالت کند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر