کد خبر: 202559
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۵۶؛

ایران ۲ نیروگاه اتمی و ۱۲ فروند ایرباس می خرد/پرواز هواپیمای کنکورد از پاریس به کیش/۲۱ مزون معروف فرانسه، بوتیک های خود را در کیش افتتاح می کنند

هشدار رهبران مصر و سوریه به اینکه اسرائیل آماده جنگ‌ با اعراب شده است تیتر اول روزنامه ۲۸ صفحه ای اطلاعات روز شنبه ۱۶ مهر سال ۱۳۵۶ است. انور سادات گفته که مصر وضع فوق العاده برقرار کرده و شروع به ذخیره آذوقه کرده است. حافظ اسد هم بیان داشته فقط یک معجزه می‌تواند جلوی جنگ جدید اعراب و اسرائیل را بگیرد. گویا سوریه هم طرحی برای مقابله با بمب اتمی اسرائیل تهیه کرده است. در آذرماه هواپیمای کنکورد، پروازهایی را بین‌ پاریس و کیش آغاز می کند. ممکن است این پروازها هر هفته یکبار و تا چند ماه اول سال ۱۳۵۷ ادامه یابد. رئیس کل هواپیمایی ایرفرانس و معاون وی که اخیرا جهت مذاکره با هواپیمایی ملی ایران به تهران آمده بودند در مورد پروازهای فوق با سازمان عمران کیش به توافق‌ رسیدند. از اول دسامبر (دهم آذر) ۲۱ مزون معروف فرانسه، بوتیک های خود را در کیش افتتاح می کنند. این مزون ها از چندی قبل فروشگاه‌های متعددی در کیش خریداری کردند و آنرا آماده افتتاح نمودند. در این بوتیک ها آخرین مد لباس و لوازم آرایش و انواع دیگر کالاهاعرضع می شود.

ایران ۲ نیروگاه اتمی و ۱۲ فروند ایرباس می خرد/پرواز هواپیمای کنکورد از پاریس به کیش/۲۱ مزون معروف فرانسه، بوتیک های خود را در کیش افتتاح می کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هشدار رهبران مصر و سوریه به اینکه اسرائیل آماده جنگ‌ با اعراب شده است تیتر اول روزنامه ۲۸ صفحه ای اطلاعات روز شنبه ۱۶ مهر سال ۱۳۵۶ است. انور سادات گفته که اسرائیل وضع فوق العاده برقرار کرده و شروع به ذخیره آذوقه کرده است. حافظ اسد هم بیان داشته فقط یک معجزه می‌تواند جلوی جنگ جدید اعراب و اسرائیل را بگیرد. گویا سوریه هم طرحی برای مقابله با بمب اتمی اسرائیل تهیه کرده است.

خبر دیگر اینکه ایران ۲ نیروگاه اتمی و ۱۲ اتوبوس هوایی از فرانسه می خرد و در برابر قیمت ۴ نیروگاه اتمی، به فرانسه نفت میدهد. این روزنامه همچنین از ادغام هزاران واحد صنفی در یکدیگر خبر داده و در تیتری دیگر از پرداخت وام مسکن به کارکنان بانک‌ها نوشته و اعلام شرایط تازه ارتقاء گروه معلمان‌ هم خبر دیگر آن است.

اما پرواز هواپیمای کنکورد از پاریس به کیش یکی از خبرهای صفحه سوم‌ اطلاعات امروز  است که متن این خبر جالب به شرح زیر می باشد؛

IMG_20241007_081007_646

در آذرماه هواپیمای کنکورد، پروازهایی را بین‌ پاریس و کیش آغاز می کند. ممکن است این پروازها هر هفته یکبار و تا چند ماه اول سال ۱۳۵۷ ادامه یابد.

رئیس کل هواپیمایی ایرفرانس و معاون وی که اخیرا جهت مذاکره با هواپیمایی ملی ایران به تهران آمده بودند در مورد پروازهای فوق با سازمان عمران کیش به توافق‌های مقدماتی رسیدند.

آقای مهندس منصف رئیس سازمان عمران کیش امروز تایید کرد که در دسامبر، مسافران تعطیلات ژانویه کیش از پاریس با هواپیمای کنکورد به کیش خواهند آمد. مدت این پرواز سه ساعت و ۲۰ دقیقه است.

گزارش خبرنگار ما حاکی است در حال حاضر پرواز ایرفرانس از پاریس به حوزه خلیج فارس بین ۸ تا ۹ ساعت طول می کشد که با آغاز پروازهای کنکورد این مدت به ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه تقلیل خواهد یافت.

IMG_20241007_081007_203

مطلعین گفتند استمرار پروازهای پاریس - کیش منوط به استقبال مسافران این حوزه می‌شود. خود کیش در فصولی از سال مسافران فراوان خواهد داشت که ممکن است قسمتی از ظرفیت هواپیمای کنکورد را تامین کند.

امروز همچنین گفته شد تاسیسات کیش از دهه دوم آبانماه افتتاح می‌شود. در مرحله اول ۲۰۰ ویلا و یک هتل ۲۰۰ اتاقه آماده بهره برداری خواهد بود به موازات آن مجموعه رستوران‌ها و کازینو نیز افتتاح می‌شود.

سازمان کیش مسافرین و میهمانان خود را تحت شرایط و مقررات خاصی می پذیرد تا بتواند سرویس کافی و رفاه لازم را برای آنها فراهم‌ سازد. به همین جهت از ژانویه به بعد هیچکس بدون عضویت در سازمان عمران کیش نمی تواند از این تاسیسات استفاده کند.

حق عضویت سازمان سالی ده هزار تومان است که در آن استفاده از تاسیسات و ایاب و ذهاب مجانی داخلی کیش نیز منظور می باشد.

همچنین از اول دسامبر (دهم آذر) ۲۱ مزون معروف فرانسه، بوتیک های خود را در کیش افتتاح می کنند. این مزون ها از چندی قبل فروشگاه‌های متعددی در کیش خریداری کردند و آنرا آماده افتتاح نمودند. در این بوتیک ها آخرین مد لباس و لوازم آرایش و انواع دیگر کالاهاعرضع می شود.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر