کد خبر: 202457
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۵۵؛

ظرف چهار روز، ۱۴ هزار نفر برای خرید پیکان نوبت گرفتند

مبارزه شدید با سودجویی نامشروع در مسکن و افزایش کرایه خانه، تیتر یک شماره امروز پنجشنبه ۱۵ مهر سال ۱۳۵۵ روزنامه ۴۴ صفحه ای اطلاعات است. اطلاعات همچنین خبر داده ۶۶ هزار واحد مسکونی ارزان‌قیمت در دست ساخت است. از دیگر تیترهای شاخص این صفحه اطلاعات می‌توان به توافق ۶۰ میلیارد فرانکی ایران و فرانسه در سفر ژیسکاردستن رئیس جمهور فرانسه به تهران می توان اشاره کرد. به صفحه سوم‌ روزنامه می رویم به خبری با عنوان ۱۴ هزار نفر ظرف ۴ روز برای خرید پیکان نوبت گرفتند متن گزارش را در دیدبان تاریخ بخوانید

ظرف چهار روز، ۱۴ هزار نفر برای خرید پیکان نوبت گرفتند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مبارزه شدید با سودجویی نامشروع در مسکن و افزایش کرایه خانه، تیتر یک شماره امروز پنجشنبه ۱۵ مهر سال ۱۳۵۵ روزنامه ۴۴ صفحه ای اطلاعات است. اطلاعات همچنین خبر داده ۶۶ هزار واحد مسکونی ارزان‌قیمت در دست ساخت است.

از دیگر تیترهای شاخص این صفحه اطلاعات می‌توان به توافق ۶۰ میلیارد فرانکی ایران و فرانسه در سفر ژیسکاردستن رئیس جمهور فرانسه به تهران، کشف شبکه تهیه اسناد مالکیت قلابی، افشای اسرار جعل برگهای معافی نظام وظیفه، قیمتهای جدید رب، خیارشور، کمپوت و مربا و اعلام نرخ جدید ۹۵ قلم دارو اشاره داشت.

به صفحه سوم‌ روزنامه می رویم به خبری با عنوان ۱۴ هزار نفر ظرف ۴ روز برای خرید پیکان نوبت گرفتند برمی خوریم که متن این خبر به شرح زیر می باشد؛

ایران ناسیونال ظرف چهار روز ۱۴ هزار دستگاه پیکان، مستقیما به متقاضیان فروخت‌. در این مدت ازدحام مردم برای امضاء قرارداد به قدری زیاد بود که ترافیک، سمتی از جاده پهلوی مختل شد به همین دلیل قیمت تک فروشی پیکان از جاده پهلوی به جاده قدیم کرج ۱۸ کیلومتری تهران انتقال یافت و از شنبه آینده در این محل تک فروشی پیکان ایران ناسیونال مستقر خواهد شد.

نوبت تحویل:

IMG_20241006_073600_235

در قیمت تک فروشی پیکان ظرف مدت چهار روز بیش از ۱۴ هزار دستگاه پیکان مستقیما به مردم فروخته شده است. به این ترتیب نوبت انتظار تحویل در قسمت تک فروشی پیکان که روز اول برای پیکان دولوکس ۳ ماه و پیکان کار ۲ ماه بود، دیروز به ۶ ماه بعد از امضاء قرارداد بفروش رسید.

ایران ناسیونال در سال‌جاری برنامه ساخت ۱۲۰ هزار دستگاه مدلهای مختلف پیکان را برنامه ریزی کرده است و در شش‌ماه اول تقریبا مجموع تولیدات، بر اساس برنامه پیش بینی شده بوده است. ایران ناسیونال هر روز تعدادی از تولیدات پیکان را بوسیله نمایندگی های مجاز خود به بازار عرضه می کند‌. که تعداد ماهانه آن تقریبا ۳ تا ۴ برابر سهمیه تک‌ فروشی ماهانه خود ایران ناسیونال است‌.

▪️شب تا صبح به انتظار:

خبرنگار ما می نویسد با اعلام تک فروشی پیکان بوسیله ایران ناسیونال، استقبال مردم بقدری زیاد بود که گروهی از متقاضیان در چهار روز گذشته، شبها برای گرفتن نوبت امضاء قرارداد، در اتومبیل‌هایی که در اختیار داشتند در نزدیکی محل تک فروشی پیکان در خیابان پهلوی تا صبح می خوابیدند تا در ردیفهای جلوتر صف قرار گیرند.

IMG_20241006_073600_302

ازدحام جمعیت باعث راه بندان و اختلال در ترافیک جاده پهلوی شده بود و چون جا برای صفهای طویل متقاضیان خرید پیکان‌ نبود به همین دلیل مقامات ایران ناسیونال تصمیم گرفتند قیمت تک فروشی را به محل کارخانجات ایران‌ناسیونال در کیلومتر ۱۸ جاده کرج منتقل کنند و به این ترتیب از روز شنبه آینده در این قسمت تک‌فروشی پیکان از جانب ایران ناسیونال دایر خواهد شد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر