کد خبر: 202196
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۵۶؛

آنتونی کوئین به ایران آمد

حزب [رستاخیز]‌ مشکل استخدامی بانک‌ها و مسکن فرهنگیان را حل می کند. تیتر اول امروز سه شنبه ۱۲ مهر سال ۱۳۵۶ روزنامه اطلاعات است که مربوط می‌شود به جلسه تعدادی از روسای بانک‌ها با مسئولان حزب رستاخیز. ۲۰ سناتور آمریکایی هم‌ با فروش رادارهای پرنده به ایران مخالفت کردند اما یکی از عکس‌های صفحه اول اطلاعات امروز به آمدن آنتونی کوئین بازیگر معروف به ایران اختصاص دارد آنتونی کوئین ساعت ۲۳ دیشب از رم وارد تهران‌شد و امروز به اصفهان سفر کرد تا در فیلم‌ کاروان‌ها محصول مشترک ایران و آمریکا به نقش ذوالفقار رئیس قبیله کوچی ظاهر شود.

آنتونی کوئین به ایران آمد

به گزارش سایت  دیده بان ایران؛ حزب [رستاخیز]‌ مشکل استخدامی بانک‌ها و مسکن فرهنگیان را حل می کند. تیتر اول امروز سه شنبه ۱۲ مهر سال ۱۳۵۶ روزنامه اطلاعات است که مربوط می‌شود به جلسه تعدادی از روسای بانک‌ها با مسئولان حزب رستاخیز.

۲۰ سناتور آمریکایی هم‌ با فروش رادارهای پرنده به ایران مخالفت کرده اند.

و گویا هزاران مشمول زن از خدمات اجتماعی معاف می‌شوند و زنانی که شوهر دارند و یا کفیل منحصر بفرد خانواده هستند جزو این قانون هستند.

رئیس راهنمایی رانندگی تهران هم از مردم درخواست کرده که راه بندانها را به پلیس خبر دهید.

خبر دیگر اینکه، ایندیرا گاندی نخست وزیر سابق هند هم دیروز به اتهام فساد و سوءاستفاده از قدرت در زمانی که مسئولیت داشته دستگیر شده که پس از ۱۶ ساعت توقیف آزاد شد.

اما یکی از عکس‌های صفحه اول اطلاعات امروز به آمدن آنتونی کوئین بازیگر معروف به ایران اختصاص دارد که خبر آن‌ بدین شرح می باشد؛

IMG_20241003_074541_841

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ اطلاعات نوشت: آنتونی کوئین ساعت ۲۳ دیشب از رم وارد تهران‌شد و امروز به اصفهان سفر کرد تا در فیلم‌ کاروان‌ها محصول مشترک ایران و آمریکا به نقش ذوالفقار رئیس قبیله کوچی ظاهر شود.

حدود دوماه از فیلمبرداری این فیلم در اصفهان‌ می گذرد و تاکنون بدل آنتونی کوئین- جان سولیوان- در صحنه های حادثه ای به جای او بازی کرده است.

آنتونی کوئین در این فیلم نقش ذوالفقار رئیس مقتدر قبیله کوچی را بعهده دارد که با یک مامور سیاسی آمریکایی به نام مارک میلر (مایکل سارازین) که در جستجوی دختر جوان و زیبای یک سناتور آمریکایی به نام آلن جاسپرد (جنیفر اونیل) است طرح دوستی می ریزد. این دختر آزادی خود را در همراهی با چادرنشینانی می بیند که از مسیرهای پرخطر مرز ایران و افغانستان سفر می کنند.

در پایان این فیلم آلن جاسپرد در قبیله کوچی می ماند و ذوالفقار نیز در درگیری با ماموران مجروح می گردد‌.

ابتدا در فیلم قرار بر این بود که آنتونی کوئین در صحنه آخر کشته شود که هنرپیشه فوق با شرط حذف صحنه مرگ، بازی در این فیلم را قبول کرده است.

آنتونی کوئین تاکنون دو جایزه اسکار برای فیلم‌های شهوت زندگی و زنده باد زاپاتا گرفته است. همچنین این هنرپیشه بعد از بازی در فیلم‌ کاروان‌ها در فیلمی که بر اساس زندگی ژنرال پرون ساخته می‌شود بازی خواهد کرد.

IMG_20241003_074541_657

گفتنی است که در کاروان‌ها مایکل سارازین - جنیفر اونیل - کریستوفر لی - جوزن کاتن و بهروز وثوقی بازی دارند.

IMG_20241003_074541_575

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر