کد خبر: 201539
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از نارضایتی آیت الله خامنه ای از سفر کمال خرازی به آمریکا

هاشمی رفسنجانی، ۲۴ سال پیش در چنین روزی ، ۵ مهر ۱۳۷۹ نوشت:شب میهمان رهبری بودم. درباره ضعف عملکرد دادگاه انقلاب، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه مذاکره شد. ایشان از سفر آقای کمال خرازی وزیر امور خارجه به آمریکا با این وضع راضی نیست. ضمنا درباره مسائل تبریز و گلایه های آقای محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز صحبت شد. ایشان با ساختن‌ مصلی در زمین‌های ارگ علیشاه موافق نیستند ولی کاری است که انجام شده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از نارضایتی آیت الله خامنه ای از سفر کمال خرازی به آمریکا

به گزارش سایت دیده‌بان ایران هاشمی رفسنجانی، ۲۴ سال پیش در چنین روزی سه شنبه، ۵ مهر ۱۳۷۹ نوشت: تیمسار محمد سهرابی فرمانده سابق نیروی انتظامی آمد پیشنهاد داد که پلیس، تقسیم به پلیس شهری و خارج شهری شود مثل شهربانی و ژاندارمری و از وضع امنیت کشور اظهار نگرانی کرد. مقداری زعفران آورد و گفت از ملک همسرش در طبس است.

شب میهمان رهبری بودم. درباره ضعف عملکرد دادگاه انقلاب، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه مذاکره شد. ایشان از سفر آقای کمال خرازی وزیر امور خارجه به آمریکا با این وضع راضی نیست. ضمنا درباره مسائل تبریز و گلایه های آقای محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز صحبت شد. ایشان با ساختن‌ مصلی در زمین‌های ارگ علیشاه موافق نیستند ولی کاری است که انجام شده است. راجع به مدرسه میانه که تعطیل شده و نماز جمعه تهران و کجروی های مشارکتی ها صحبت کردیم‌.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر