کد خبر: 201051
A
۲۶سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از مخالفت آیت الله خامنه با درخواست شمخانی

هاشمی رفسنجانی ۲۶ سال پیش در چنین روزی در خاطرات ۳۱ شهریور ۱۳۷۷ خود نوشت :...آقای علی شمخانی وزیر دفاع آمد گزارش موشک شهاب سه را داد و خبر آماده شدن برای تولید چهار فروند در سه ماه آینده را داد. از کمبود اعتبارات نیروهای مسلح و از مشکلات دولت در تامین کسری بودجه گفت از اینکه رهبری بنا دارند در ارتش هم مثل سپاه منصب فرماندهی کل تأسیس کنند اظهار نگرانی کرد و گفت این کار باعث تضعیف سپاه و نارضایتی سپاهی ها می شود

روایت هاشمی رفسنجانی از مخالفت آیت الله خامنه با درخواست شمخانی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۲۶ سال پیش در چنین روزی در خاطرات سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۷۷ خود نوشت :...آقای علی شمخانی وزیر دفاع آمد گزارش موشک شهاب سه را داد و خبر آماده شدن برای تولید چهار فروند در سه ماه آینده را داد. از کمبود اعتبارات نیروهای مسلح و از مشکلات دولت در تامین کسری بودجه گفت از اینکه رهبری بنا دارند در ارتش هم مثل سپاه منصب فرماندهی کل تأسیس کنند اظهار نگرانی کرد و گفت این کار باعث تضعیف سپاه و نارضایتی سپاهی ها می شود. از من خواست کمک کنم که نشود. گفت رهبری تاکنون از فضای مقدسی که امام بوجود آورده بودند و از کاردانی و مشورت با من بهره گرفته اند و اکنون به نظر از هر دو محرومند و به همین دلیل رهبری تضعیف شده و خواست که من برای رفع مشکلات کمک کتم.

عصر آقای علی محمد بشارتی وزیر سابق کشور آمد شرحی از مشکلات مردم و گرانی ها و بیکاری ها و ضعف دولت در اداره امور اقتصادی داد و به فکر چاره جویی به کمک من بود.

آقای محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمد او هم از مشکلات اقتصادی کشور و نیز معضلات سیاسی صحبت کرد معتقد است بهتر بود رهبری به طور مستقیم وارد مساله مطبوعات نمی شدند و بستن روزنامه توس منتسب به رهبری نمی شد من هم تایید کردم درخواست کمک برای تأمین نیاز تعاونی مسکن برای پرسنل مجمع شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر