کد خبر: 200906
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از تظاهرات مردم در ارومیه

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۴ سال پیش در چنین روزی، سه شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۷۹ نوشت: جمعی در ارومیه با شعار آزادی به تظاهرات علیه نظام پرداختند، شعار آنها آزادی است، بعضی مغازه ها و اتومبیلها آسیب دیده است شکایت اصناف در حال اوج گرفتن است گرچه عوامل دولت تلاش دارند آن را ناچیز جلوه دهند.

روایت هاشمی رفسنجانی از تظاهرات مردم در ارومیه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۴ سال پیش  در چنین روزی، سه شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۷۹ نوشت:...آقای حبیب زاده دندانپزشک رفسنجانی آمد برای انتقال دخترش از کرمان به تهران در دانشگاه آزاد  اسلامی استمداد کرد. این روزها این گونه مراجعات زیاد دارم.

فائزه برای همسر محمد فرح عیدید از سران گروه‌های سومالی که به ایران آمده وقت ملاقات خواست گفتم‌ با توجه به جنگ داخلی و اختلافات آنجا مناسب نیست.

تلویزیون ایرانیان ضد انقلاب گفته است که من درصدد حذف پست ریاست جمهوری و جایگزینی سمت نخست وزیری در ایران هستم. معمولا از این گونه دروغها برای ایجاد اختلاف پخش می کنند

 جمعی در ارومیه با شعار آزادی به تظاهرات علیه نظام پرداختند، شعار آنها آزادی است، بعضی مغازه ها و اتومبیلها آسیب دیده است شکایت اصناف در حال اوج گرفتن است گرچه عوامل دولت تلاش دارند آن را ناچیز جلوه دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر