کد خبر: 200572
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۵۶؛

آنتونی کوئین به ایران می آید

روزنامه اطلاعات در شماره امروز یک‌شنبه ۲۷ شهریور سال ۱۳۵۶ خود، از شرایط آزادی خانه سازی در مناطق جدید خارج محدوده خبر داده و اینکه مناطق جدیدی که خانه سازی در آنها آزاد خواهد شد تا آخر این هفته تعیین می‌شود. قیمت کتاب‌های درسی و روپوش مدارس هم تعیین شد و دو روز تعطیلی مدارس در هفته هم در شورای مرکزی سازمان دانش‌آموزان به تصویب رسید. خبر دیگر اینکه دزدان با شکافتن دیوار یک فرش فروشی جنب بانک صادرات، یک میلیون تومان از این بانک سرقت کردند. اما خبر داغ روزنامه، به آماده باش اورژانس تهران برای مبارزه با شبه وبا اختصاص دارد و برای انتقال بیماران مشکوک یک شماره تلفن اختصاصی تعیین شده است. آنتونی کوئین به ایران می آید. این خبر که سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" است که گزارش آن را می خوانید

آنتونی کوئین به ایران می آید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه اطلاعات در شماره امروز یک‌شنبه ۲۷ شهریور سال ۱۳۵۶ خود، از شرایط آزادی خانه سازی در مناطق جدید خارج محدوده خبر داده و اینکه مناطق جدیدی که خانه سازی در آنها آزاد خواهد شد تا آخر این هفته تعیین می‌شود.

قیمت کتاب‌های درسی و روپوش مدارس هم تعیین شد و دو روز تعطیلی مدارس در هفته هم در شورای مرکزی سازمان دانش‌آموزان به تصویب رسید.

خبر دیگر اینکه دزدان با شکافتن دیوار یک فرش فروشی جنب بانک صادرات، یک میلیون تومان از این بانک سرقت کردند.

اما خبر داغ روزنامه، به آماده باش اورژانس تهران برای مبارزه با شبه وبا اختصاص دارد و برای انتقال بیماران مشکوک یک شماره تلفن اختصاصی تعیین شده است.

آنتونی کوئین به ایران می آید. این خبر که سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست و متن آن در صفحه سوم روزنامه کار شده است به شرح زیر می باشد؛

IMG_20240917_072540_933

آنتونی کوئین، هنرپیشه مشهور آمریکایی برای بازی در فیلم‌ کاروان‌ها محصول مشترک ایران و آمریکا ششم‌ مهر وارد تهران خواهد شد تا فیلمبرداری صحنه های مربوط به وی از هشتم‌ مهرماه در اصفهان آغاز  شود.  هم اکنون فیلمبرداری فیلم‌ کاروان‌ها همچنان در اصفهان و اطراف آن ادامه دارد.

در ضمن امروز جوزف کاتن هنرپیشه قدیمی آمریکایی نیز وارد تهران می‌شود او نیز قرار است در فیلم فوق در نقش سفیر روس ظاهر گردد. وی یکی از معروفترین هنرپیشگان قدیمی آمریکایی است.

همچنین باری سولیوان نیز این هفته و کریستوفر لی دراکولای معروف هم‌ هفته آینده وارد تهران می‌شوند تا در فیلم کاروان‌ها بازی کنند. با ورود این هنرپیشگان اکیپ‌ فیلمبرداری بعد از اتمام کار در اصفهان به ورزنه در یزد خواهد رفت تا صحنه های پرهیجان طوفان و سیل در آنجا فیلمبرداری شود.

IMG_20240917_072541_089

فیلم کاروان‌ها اولین محصول مشترک ایران و آمریکاست که توسط جیمز فارگو کارگردانی می‌شود. در این فیلم مایکل سارازین و جنیفر اونیل نیز بازی دارند.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر