کد خبر: 200326
A
۲۶سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از اتمام حجت آیت الله خامنه ای با مطبوعات

هاشمی رفسنجانی ۲۶سال پیش در چنین روزی در خاطرات ۲۴ شهریور ۱۳۷۷نوشت: امروز رهبری اظهارات تندی علیه مطبوعات کردند و تداوم تهاجم فرهنگی و تهدید به برخورد و اتمام حجت نمودند. احتمالا مخالفت با نظرات آقای خاتمی تلقی می‌شود.

روایت هاشمی رفسنجانی از اتمام حجت آیت الله خامنه ای با مطبوعات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۲۶سال پیش در چنین روزی در خاطرات سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۷۷نوشت:...آقای شیخ قدرت علیخانی آمد از عدم استقبال مناسب مردم قزوین از آقای سیدمحمد خاتمی و اعتراض مردم در اجتماع به آقای هادی باریک بین امام جمعه قزوین که خوشامد می گفت خبر داد و از وضع پرونده خودش که با گزارش آقای محمدرضا نقدی - رئیس حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی- و دستور رهبری به دادگاه نظامی رفته و امیدوار است تبرئه شود. 

گفت بعضی از نامزدهای مجمع روحانیون‌ مبارز مثل آقایان سیدعلی اکبر محتشمی، مجید انصاری و سیدمحمد هاشمی را برای امتحان خبرگان به قم دعوت کرده اند ولی اینها حاضر نیستند امتحان بدهند. آقای مهدی کروبی وآقای محمدرضا توسلی با رهبری ملاقات کرده و خواستار عدم‌ امتحان شده اند ولی نتیجه ای نگرفته اند.

علیرضا معیری سفیرمان در فرانسه آمد از گروه مشاوران ویژه آقای خاتمی که در کارها دخالت می کنند انتقاد داشت و گفت آقایان سیدمحمدعلی ابطحی، محمدرضا خاتمی، مصطفی تاج زاده، محسن امین زاده، خسرو تهرانی و غلامرضا خوشرو در دفتر فعالند. خبر از دادن وام به آقای هادی خامنه ای برای انتشار روزنامه جهان اسلام را داد. 

عصر آقای امیر تهرانی معاون پارلمانی وزیر اطلاعات آمد گزارش‌های ویژه را آورد و گفت نتیجه بازجویی ها از متهمان حمله به آقایان عبدالله نوری و عطاءالله مهاجرانی این است که وابسته به گروهی نیستند و از بسیجی ها هستند.

امروز رهبری اظهارات تندی علیه مطبوعات کردند و تداوم تهاجم فرهنگی و تهدید به برخورد و اتمام حجت نمودند. احتمالا مخالفت با نظرات آقای خاتمی تلقی می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر