کد خبر: 200127
A
روزنامه گردی #دیدبان_تاریخ ۲۳ شهریور۱۳۵۴؛

پرونده مدیران کارخانه های بزرگ نوشابه های غیرالکلی به دادگاه رفت/ چهار نوشابه غیرالکلی آلوده است

تیتر اول روزنامه اطلاعات روز یکشنبه ۲۳ شهریور سال ۱۳۵۴ به این موضوع مهم اختصاص دارد که سوژه امروز "روزنامه گردی دیدبان تاریخ" نیز می باشد. کشته شدن ارتشبد خاتمی فرمانده نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی در سانحه هوایی و چاپ‌ عکسی از وی پیش از این سانحه به همراه تشییع جنازه وی از خبر دیگر مهم امروز اطلاعات است. اطلاعات از پرونده اکبر گلپا (گلپایگانی) به دادگاه خبر داده و در خبرهایی دیگر از متهم شدن به گرانفروشی تاپ سرویس بزرگترین تعمیرگاه پیکان و آونجر خبر داده و از جریمه شدن تولید کننده کراوات های مسعودنیا نوشته‌‌. گویا دستگاههای سم ساز شرکت پارس توشیبا هم تعطیل شد و فروشندگان بازار سیاه بلیط سینما هم دستگیر شدند و نهضت مبارزه با گرانفروشی هم‌ بطور نامحدود به فرمان محمدرضا پهلوی تمدید شد خبر آخر هم اینکه اولین گروه زائران عتبات دیماه عازم عراق خواهند شد.

پرونده مدیران کارخانه های بزرگ نوشابه های غیرالکلی به دادگاه رفت/ چهار نوشابه غیرالکلی آلوده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تیتر اول روزنامه اطلاعات روز یکشنبه ۲۳ شهریور سال ۱۳۵۴ به این موضوع مهم اختصاص دارد که سوژه امروز "روزنامه گردی دیدبان تاریخ" نیز می باشد.

 کشته شدن ارتشبد خاتمی فرمانده نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی در سانحه هوایی و چاپ‌ عکسی از وی پیش از این سانحه به همراه تشییع جنازه وی از خبر دیگر مهم امروز اطلاعات است. 

اطلاعات از پرونده اکبر گلپا (گلپایگانی) به دادگاه خبر داده و در خبرهایی دیگر از متهم شدن به گرانفروشی تاپ سرویس بزرگترین تعمیرگاه  پیکان و آونجر خبر داده و از جریمه شدن تولید کننده کراوات های مسعودنیا نوشته‌‌. 

گویا دستگاههای سم ساز شرکت پارس توشیبا هم تعطیل شد و فروشندگان بازار سیاه بلیط سینما هم دستگیر شدند و نهضت مبارزه با گرانفروشی هم‌ بطور نامحدود به فرمان محمدرضا پهلوی تمدید شد خبر آخر هم اینکه اولین گروه زائران عتبات دیماه عازم عراق خواهند شد. 

photo_2024-09-12_18-10-55

اما ببینیم ماجرای آلوده بودن ۴ نوشابه غیرالکلی از چه قرار است؛

دبیر خانه کمیته ملی حمایت از مصرف کننده امروز اعلام کرد پرونده مدیران سه کارخانه بزرگ نوشابه غیرالکلی بعلت آلوده بودن نوشابه های تولیدی امروز به دادگاه‌های جنحه فرستاده می‌شود.

سخنگوی کمیته ملی اعلام کرد؛ بدنبال شکایات متعددی که از طرف عده ای مصرف کننده همراه با شیشه های محتوی نوشابه های غیرالکلی به کمیته ملی حمایت از مصرف کننده در مورد آلوده بودن نوشابه های غیر الکلی رسیده بود بطری های محتوی پپسی کولا، کانادادرای، سون آپ و شوئپس به آزمایشگاه‌های نظارت و کنترل مواد خوراکی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی وزارت بهداری فرستاده شد و دیروز نتیجه آزمایشات اعلام گردید.

photo_2024-09-13_09-50-40

این سخنگو افزود؛ طبق گزارشی که از طرف آزمایشگاه به کمیته ملی رسیده است محتویات نوشابه های مذکور تحت آزمایش قرار گرفت و آلوده بودن آنها مسجل شد. 

ضمنا آزمایشگاه اعلام کرد برخلاف اظهارات مسئولین کارخانه های تولید کننده که گفته بودند بطری ها در خارج پر شده است، بطری های آزمایش شده در داخل کارخانه پر شده و ادعاهای صاحبان این کارخانه ها صحت ندارد به همین جهت پرونده کارخانه های تولید کننده نوشابه های غیر الکلی سون آپ، شوئپس، کانادادرای و پپسی کولا امروز به دادگاه های جنحه فرستاده می‌شود. 

photo_2024-09-12_18-10-57

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر