کد خبر: 200042
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۵۶؛

اتومبیل‌های داخلی و خارجی قسطی فروخته خواهد شد/آونجر دو در محصول جدید ایران‌ ناسیونال در مهرماه به بازار عرضه خواهد شد/پیکان استیشن، جوانان، اتوماتیک و وانت بدون انتظار نوبت فوری تحویل متقاضیان میشود‌

روزنامه اطلاعات روز سه شنبه ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۶ در تیتر یک خود آورده است که زمین های دولتی اطراف شهرها به مردم فروخته میشود که با واگذاری زمین های دولتی، قیمت زمین کنترل خواهد شد و برای توسعه ساختمان سازی بخش خصوصی، تشویقهایی برقرار خواهد شد و نقشه های جامع شهرها مورد تجدیدنظر قرار می گیرد.

اتومبیل‌های داخلی و خارجی قسطی فروخته خواهد شد/آونجر دو در محصول جدید ایران‌ ناسیونال در مهرماه به بازار عرضه خواهد شد/پیکان استیشن، جوانان، اتوماتیک و وانت بدون انتظار نوبت فوری تحویل متقاضیان میشود‌

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه اطلاعات روز سه شنبه ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۶ در تیتر یک خود آورده است که زمین های دولتی اطراف شهرها به مردم فروخته میشود که با واگذاری زمین های دولتی، قیمت زمین کنترل خواهد شد و برای توسعه ساختمان سازی بخش خصوصی، تشویقهایی برقرار خواهد شد و نقشه های جامع شهرها مورد تجدیدنظر قرار می گیرد. محمدرضا پهلوی هم در این زمینه گفته است در مورد نقشه جامع نباید اسیر مقررات خشک باشیم.

از عربستان هم خبر می رسد که وبا در این کشور شیوع پیدا کرده و ممکن است مراسم حج امسال را مختل کند‌. وزارت بهداری  هم وجود بیماری شبه وبایی را در ایران تایید کرده است.

خبر حادثه ای امروز هم اینکه در انفجار تکنیکوم نفیسی ۱۰ نفر مجروح شدند.

اما سوژه امروز روزنامه گردی دیدبان تاریخ به عرضه فراوان اتومبیل‌های داخلی و خارجی در بازار اختصاص دارد که من بعد قسطی عرضه خواهد شد. متن این خبر که در صفحه چهارم روزنامه چاپ شده به شرح زیر می باشد؛

IMG_20240912_101811_080

امروز یک مقام ایران ناسیونال ضمن تایید خبر فوق گفت؛ در حال حاضر تنها پیکان دولوکس و پیکان کار از محصولات ناسیونال حداکثر ۲ ماهه تحویل می گردد  تاکنون بیش از ۶۰۰ دستگاه آونجر دو در که قرار است در مهرماه به بازار عرضه شود تولید و آماده تحویل می باشد.

خبرنگار ما می نویسد هنوز از قیمت قطعی آونجر دو در اطلاع دقیقی در دست نیست و انتظار می رود ظرف چند روز آینده مرکز بررسی قیمتها، قیمت مصوب آنرا رسما اعلام دارد.

IMG_20240912_101810_871

بازار تومبیل در حال حاضر آرام است افزایش تولیدات داخلی و همچنین حجم واردات اتومبیل‌های خارجی عرضه اتومبیل را در بازار ایران تقریبا متعادل کرده است و به همین دلیل انتظار نوبت تحویل برای تعدادی از اتومبیل‌های ساخت داخلی از میان رفت و اتومبیلهای وارادتی هم که بازار مطلوبی داشتند عرضه و تقاضای آن متعادل شده است.

IMG_20240912_101810_871

مطلعین بازار اتومبیل معتقدند چنانچه وضع به همین صورت ادامه یابد عرضه بر تقاضا فزونی خواهد گرفت و در نتیجه فروش قسطی اتومبیل های داخلی و خارجی شروع خواهد شد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر