کد خبر: 200012
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از بازداشت نماینده سراوان در مجلس، در امارات به اتهام داشتن مواد مخدر

هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در چنین روزی در خاطرات ، ۲۱ شهریور ۱۳۷۹ نوشت: آقای غلام محمد جهاندیده نماینده سراوان در مجلس، در امارات به اتهام داشتن مواد مخدر بازداشت شده است

روایت هاشمی رفسنجانی از بازداشت نماینده سراوان در مجلس، در امارات به اتهام داشتن مواد مخدر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در چنین روزی در خاطرات دوشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۷۹ نوشت: آقای رضا امراللهی آمد و پیشنهاد داشت که با توجه به درآمدهای اضافی ارزی خوب است ارز را به قیمت ۳۰۰ تومان برگردانند و نیز پیشنهاد داشت که با افعانستان صحبت شود به جای تریاک گندم بکارند و ما برای تشویق، گندم آنها را به قیمت بالاتر بخریم. اشکالهای هر دو پیشنهاد را گفتم. 

در رسانه های امروز هم انتقادات به استقبال از رئیس جمهور از سفر نیویورک و نیز هزینه های اسراف گونه آن و خرید ۲۰۰۱ شاخه گل ادامه دارد. 

آقای غلام محمد جهاندیده نماینده سراوان در مجلس، در امارات به اتهام داشتن مواد مخدر بازداشت شده است. 

دیروز یک نفر به مامور پست حفاظت جماران حمله کرده و او را با چاقو مجروح نموده و سلاح او را گرفته و گفته قصد دارد به من سوءقصد کند بازداشت شده است. بعد از بازجویی ها امروز گزارش دادند که سابقه روانی دارد و پدر و مادرش هم مراجعه کرده اند و گفته اند جنون ادواری دارد سابقه بستری بودن او در بیمارستان روزبه را آورده اند و تحقیقات ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر