کد خبر: 199488
A
۳۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های رفیق دوست درباره کشف معادن طلا در ایران

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۷ سال پیش در چنین روزی، ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ نوشت: آقای محسن رفیقدوست آمد گزارشی از معادن طلای مکشوفه اخیر داد مدعی است اگر خوب عمل شود منبع درآمد مهمی است و کیفیت آنها از معادن طلای آفریقای جنوبی بهتر است.

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های رفیق دوست درباره کشف معادن طلا در ایران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۷ سال پیش در چنین روزی سه شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ نوشت: به مجلس آمدم در گزارش ها مطلب مهمی نداشتیم. آرامشی در جبهه‌های سیاسی و نظامی به چشم می خورد. ساعت یازده و نیم به قرارگاه رفتم درباره خطوط پدافندی و توپخانه ها بحث بود حدود ۸۰۰ کیلومتر خطوط از ارتش و ۵۰۰ کیلومتر از سپاه است.

عصر اخوی محمود آمد‌. گزارشی از وضع پیشرفت کارهای اقتصادی و امدادی ما در لبنان داد و برای آوردن میوه های روی دست مانده شیعیان لبنان مشورت کرد.

آقای محسن رفیقدوست آمد گزارشی از معادن طلای مکشوفه اخیر داد  مدعی است اگر خوب عمل شود منبع درآمد مهمی است و کیفیت آنها از معادن آفریقای جنوبی بهتر است. نخست وزیر هم موضوع را دنبال می کند.

شورای مرکزی جامعه روحانیت تهران جلسه داشت درباره بسیج عمومی با حکم امام بحث شد بعضی ها مخالف و بعضی ها موافق بودند با فرض ادامه جنگ مخالفان دلیل درستی ارائه ندادند.‌

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر