کد خبر: 199365
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های محسن رفیق دوست درباره فساد بانک صادرات

هاشمی رفسنجانی، ۲۹ سال پیش در چنین روزی، ۱۶ شهریور ۱۳۷۴ نوشت:آقای محسن رفیقدوست رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان آمد. از تبلیغاتی که در جریان محاکمه مساله بانک صادرات علیه او شد شکایت نمود و اظهار ناراحتی کرد از اینکه کسی را که او امان داده و از خارج آورده، اکنون محکوم به اعدام‌ شده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های محسن رفیق دوست درباره فساد بانک صادرات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی، ۲۹ سال پیش در چنین روزی پنجشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۷۴ نوشت: آقای محسن رفیقدوست رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان آمد. از تبلیغاتی که در جریان محاکمه مساله بانک صادرات علیه او شد شکایت نمود و اظهار ناراحتی کرد از اینکه کسی را که او امان داده و از خارج آورده، اکنون محکوم به اعدام‌ شده است.

ظهر آقای عباس واعظ طبسی میهمانم بود. درباره وضع افغانستان خطر حضور طالبان در مرز ایران و نیز مشکلات شیعیان در حوزه حاکمیت آنها و مسائل عراق و مسائل آستان قدس صحبت شد. همسرش را جراحی قلب کرده اند و با اشکال توانسته اند قلب را دوباره به کار بیندازند.

عصر به خانه آمدم عفت وصیت نامه مهدی را موقعی که در جبهه بود و نامه ای که من برای او هنگامی که به خط مقدم جنگ‌ رفته، نوشته بودم پیدا کرده بود برایم خواند. مقداری گریه کردیم‌. نامه مفصل و تاریخی است به نظرم رسید خوب است در سالگرد دفاع مقدس امسال منتشر کنیم نکات مهم تاریخی دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر