کد خبر: 199362
A
۲۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از ناراحتی آیت الله خامنه ای از انتقادها از ولایت فقیه

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۷سال پیش۱۶ شهریور ۱۳۷۶ نوشت: آقای خامنه ای از اینکه اخیرا حمله و انتقاد علیه ولایت فقیه زیاد شده ناراحتند و انتظار دارند افرادی مثل من دفاع کنند.

روایت هاشمی رفسنجانی از ناراحتی آیت الله خامنه ای از انتقادها از ولایت فقیه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۷سال پیش یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۷۶ نوشت: اخوی محمد معاون اجرایی رئیس جمهور آمد از وضع دولت و تحرکات بعضی از وزرای جدید گفت.

آقای محمد محمدی عراقی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمد از من خواست که یک درس درباره فلسفه سیاسی اسلام شروع کنم و از افکار منفی نسبت به ولایت فقیه که در دانشگاه‌ها و محافل نفوذ کرده است اظهار نگرانی و علاج کرد.

شب میهمان رهبری بودم درباره بنیاد تاریخ، دبیرخانه مجمع و بحث سیاست‌های کلی و آیین‌نامه‌ داخلی مجمع و مسائل کشور و فرستاده اتحادیه اروپا صحبت کردیم‌. ایشان از کتاب خاطرات من که اخیرا به نام هاشمی رفسنجانی - دوران مبارزه - منتشر شده تعریف زیادی کرد ولی تاریخ سفر به عراق که می گویند، در سال ۱۳۳۶ بوده، نه سال ۱۳۴۰ (که در کتاب آمده است) و بعضی اشتباهات دیگری هم دیده اند که قرار شد تذکر بدهند. ایشان از اینکه اخیرا حمله و انتقاد علیه ولایت فقیه زیاد شده ناراحتند و انتظار دارند افرادی مثل من دفاع کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر