کد خبر: 199167
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۵۵؛

داریوش اقبالی، خواننده دستگیر شد

اعلام نحوه جدید پرداخت اجاره خانه در کشور برای راهیابی میلیونها مستاجر و اینکه هیچ مستاجری دیگر نباید به ثبت مراجعه کند و همه بانک‌ها اجاره خانه را دریافت می کنند، تیتر اول روزنامه ۳۶ صفحه ای اطلاعات روز دوشنبه ۱۵ شهریور سال ۱۳۵۵ است. اطلاعات از اعدام‌ یک تروریست در سحرگاه امروز که اسم آنرا محمود جلیل زاده نامیده خبر داده و از خبری نوشته که دنیا را تکان‌ داد و آن اینکه رهبران اسرائیل - نخست وزیر و وزیر دفاع - مخفیانه وارد لبنان شدند و با رهبران مسیحی و مسلمان قرارداد محرمانه امضاء کردند. اما خبری داغ و جالب در صفحه اول اطلاعات امروز بدین مضمون منتشر شده که داریوش اقبالی خواننده معروف زندانی شد. متن گزارش رادر دیدبان تاریخ بخوانید

داریوش اقبالی، خواننده دستگیر شد

اعلام نحوه جدید پرداخت اجاره خانه در کشور برای راهیابی میلیونها مستاجر و اینکه هیچ مستاجری دیگر نباید به ثبت مراجعه کند و همه بانک‌ها اجاره خانه را دریافت می کنند، تیتر اول روزنامه ۳۶ صفحه ای اطلاعات روز دوشنبه ۱۵ شهریور سال ۱۳۵۵ است.

گویا خرید و فروش اتومبیل هم در تهران بدون ارائه مفاصا حساب پرداخت مالیات اتومبیل ممنوع شد و اشخاصی که از شهرستانها به تهران می آیند باید ظرف سه ماه شماره اتومبیل خود را عوض کنند.

اطلاعات از اعدام‌ یک تروریست  در سحرگاه امروز که اسم آنرا محمود جلیل زاده نامیده خبر داده و از خبری نوشته که دنیا را تکان‌ داد و آن اینکه رهبران اسرائیل - نخست وزیر و وزیر دفاع - مخفیانه وارد لبنان شدند و با رهبران مسیحی و مسلمان قرارداد محرمانه امضاء کردند.

اما خبری داغ و جالب در صفحه اول اطلاعات امروز بدین مضمون منتشر شده که داریوش اقبالی خواننده معروف زندانی شد. بینیم متن خبر فوق که در صفحه ۲۶ روزنامه چاپ‌ شده به ما چه می گوید؛

IMG_20240905_073238_540

داریوش اقبالی دیروز بازداشت شد تا ۶ ماه محکومیت خود را در زندان به سر برد.

پریشب مامورین کلانتری ۳ تهران در حالیکه حکم توقیف داریوش را در دست داشتند او‌ را به هنگام اجرای برنامه در کاباره دستگیر کردند.

IMG_20240905_073238_914

داریوش در اردیبهشت ماه سه سال قبل با جوانی به نام علوی تصادف کرد و در این حادثه، علوی یکی از چشمان خود را از دست داد‌. داریوش بعلت تصادف منجر به نقص عضو و رانندگی بدون گواهینامه تحت تعقیب قرار گرفت و در دادگاه جنحه به ۶ ماه حبس محکوم شد.

پرونده داریوش به دیوانعالی کشور رفت و رای صادره از دادگاه جنحه مورد تایید قرار گرفت و جهت اجرا حکم به دایره احکام دادسرای ناحیه یک فرستاده شد. ماموران کلانتری ۳ با در دست داشتن حکم جلب، پریشب او را دستگیر کردند و بنا بر حکم دادگاه، داریوش تحویل زندان شد.

IMG_20240905_073239_288

ضمنا داریوش اقبالی از طرف دادیار شعبه ۵ دادسرای تهران نیز تحت تعقیب است زیرا شرکت صفحه پرکنی آپولون بعلت انجام معامله معارض از او شکایت کرده است.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر