کد خبر: 199045
A
۳۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از واکنشات منفی به تصمیم آیت الله خامنه ای در خصوص اعاده ستاد مشترک ارتش

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۵ سال پیش در چنین روزی؛ نوشت: «ساعت هفت و نیم صبح دکتر حسن روحانی، آمد از تصمیم آیت الله خامنه ای در خصوص اعاده ستاد مشترک ارتش نگران است. او فکر می کند دیگر ستاد کل نمی تواند درست کار کند و گویا مصمم است که اگر آقای خامنه‌ای بر تصمیم خودشان بمانند، مسئولیت ستاد کل را نپذیرد و از کسانی که دعوت به همکاری کرده گفته‌اند؛ اگر ستاد مشترک اعاده شود حاضر به همکاری نیستند».

روایت هاشمی رفسنجانی از واکنشات منفی به تصمیم آیت الله خامنه ای در خصوص اعاده ستاد مشترک ارتش

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۵ سال پیش در چنین روزی؛ نوشت: «ساعت هفت و نیم صبح دکتر حسن روحانی، آمد از تصمیم آیت الله خامنه ای در خصوص اعاده ستاد مشترک ارتش نگران است. او فکر می کند دیگر ستاد کل نمی تواند درست کار کند و گویا مصمم است که اگر آقای خامنه‌ای بر تصمیم خودشان بمانند، مسئولیت ستاد کل را نپذیرد و از کسانی که دعوت به همکاری کرده گفته‌اند؛ اگر ستاد مشترک اعاده شود حاضر به همکاری نیستند». 

آقای علی جنتی آمد بنا دارد از دفتر فرماندهی کل قوا برود، احتمالا به استانداری خراسان می رود پدرش آیت الله احمد جنتی هم خواست که استاندار بشود.

آقای سیدمحمد خاتمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمد گزارش اقدامات تبلیغی خارجی را گفت و کمک بیشتر خواست، بر توسعه توریسم تاکید کردم.

آقای شفق، وابسته نظامی در شوروی آمد گزارش از کارها در روابط دو جانبه و جدی‌تر شدن روس‌ها در روابط نظامی و خبر از پیشنهاد وابسته نظامی ترکیه و فرانسه برای همکاری نظامی داد. همچنین، ورود هیات متخصص روسی به ایران برای مذاکره درباره آموزش موشک سام ۵ و هواپیمای میگ ۲۹ را گفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر