کد خبر: 198850
A
۲۷ سال پیش در چنین روزی

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های زواره ای از آزار و اذیت های گروه حقانی در قوه قضاییه تا صحبت های فلاحیان علیه وزیر اطلاعات

هاشمی رفسنجانی ۲۷ سال پیش در چنین روزی در خاطرات ۱۱ شهریور ۱۳۷۶ خود نوشت: ...آقای رضا زواره‌ای رئیس سازمان ثبت و اسناد و املاک آمد از تصفیه های وسیع در دستگاههای دولتی و حاکمیت کامل چپ اظهار نگرانی کرد و از اذیتهایی که گروه حقانی در قوه قضائیه نسبت به اقوامش و خودش در سازمان ثبت اسناد دارد شکایت نمود.

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های زواره ای از آزار و اذیت های گروه حقانی در قوه قضاییه تا صحبت های فلاحیان علیه وزیر اطلاعات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۲۷ سال پیش در چنین روزی در خاطرات سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۷۶ خود نوشت: ...آقای رضا زواره‌ای رئیس سازمان ثبت و اسناد و املاک آمد از تصفیه های وسیع در دستگاههای دولتی و حاکمیت کامل چپ اظهار نگرانی کرد و از اذیتهایی که گروه حقانی در قوه قضائیه نسبت به اقوامش و خودش در سازمان ثبت اسناد دارد شکایت نمود.

 آقای محمدرضا رحیمی استاندار کردستان آمد گزارشی از پیشرفت‌های استان در دوران سازندگی داد و از عدم‌ تداوم سازندگی در دولت جدید و نیز از احتمال حدوث بحران در کشور اظهار نگرانی کرد و برای ماندن یا استعفا مشورت کرد گفتم تا عزل نشده بماند. 

عصر آقای محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران آمد تصمیم گرفته اند از سپاه بیرون بیایند و برای شغل جدید صحبت شد. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در ادامه خاطرات خود نوشت: ئآقای علی فلاحیان آمد از آقای ناطق نوری رئیس مجلس که نامه تایید بیش از ۲۰۰ نماینده را از ایشان از تریبون مجلس نخوانده گله کرد و نیز از دفتر رهبری گله مند بود که مرتب گزارش‌های منفی از ایشان به رهبری می دهند و ذهن ایشان را خراب کرده اند. و نیز از کم تجربگی آقای قربانعلی دری نجف آبادی وزیر اطلاعات در اطلاعات اظهار نگرانی کرد. از قوه قضائیه نیز بخاطر فشار روی بستگانش گله داشت و گفت مایل است کار فرهنگی داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر