کد خبر: 198189
A

روایت هاشمی رفسنجانی از مخالفت نمایندگان امام خمینی در نیروهای مسلح با آیت الله جنتی و ماجرای بازداشت سردار احمد وحیدی

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۶ سال پیش خود در چنین روزی، ۶ شهریور ۱۳۶۷ نوشت: ساعت نه و ربع به مجلس رسیدم. کارهای اداری را انجام دادم ساعت ۱۰ نمایندگان امام در نیروهای مسلح آمدند از نصب آقای احمد جنتی به عنوان مسئول امور فرهنگی ستاد فرماندهی کل قوا گله داشتند با برنامه های ایشان‌ به نظر می رسد آب اینها در یک جوی نرود.

روایت هاشمی رفسنجانی از مخالفت نمایندگان امام خمینی در نیروهای مسلح با آیت الله جنتی و ماجرای بازداشت سردار احمد وحیدی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۶ سال پیش خود در چنین روزی یکشنبه، ۶ شهریور ۱۳۶۷ نوشت: ساعت نه و ربع به مجلس رسیدم. کارهای اداری را انجام دادم ساعت ۱۰ نمایندگان امام در نیروهای مسلح آمدند از نصب آقای احمد جنتی به عنوان مسئول امور فرهنگی ستاد فرماندهی کل قوا گله داشتند با برنامه های ایشان‌ به نظر می رسد آب اینها در یک جوی نرود.

آقای علی رازینی آمد در خصوص بازداشت آقای احمد وحیدی توضیحاتی داد به ایشان گفتم آزادش کنند دستور کتبی خواست نوشتم و ساعاتی بعد آزاد شد. بازداشت وی فرماندهان سپاه را بشدت خشمگین کرده است آقای محسن رضایی اعلام جرم کرده که گفتم‌ پس بگیرد و فقط تقاضای رسیدگی کند.

آقای حسنی سعدی فرمانده نیروی زمینی ارتش آمد در خصوص برخوردها با عراق بعد از آتش بس توضیحاتی داد که حدود ششصد نفر از نیروهای ارتش را بدون‌ درگیری مسلحانه دور زده برده اند! و ناظران سازمان ملل در تلاش برای آزادی آنها هستند.

آقای احمد جنتی آمد درباره شرح وظایف ایشان صحبت شد بودجه زیادی برای کار خواست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر