کد خبر: 198075
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۶ شهریور ۱۳۵۵؛

تروریستها ۳ آمریکایی را کشتند

کشته شدن سه آمریکایی توسط تروریستها در فلکه وثوق تهران نو در صبح امروز تیتر یک و داغ اطلاعات ۳۶ صفحه ای امروز شنبه ۶ شهریور سال ۱۳۵۵ است که سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست.

تروریستها ۳ آمریکایی را کشتند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کشته شدن سه آمریکایی توسط تروریستها در فلکه وثوق تهران نو در صبح امروز تیتر یک و داغ اطلاعات ۳۶ صفحه ای امروز شنبه ۶ شهریور سال ۱۳۵۵ است که سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست.

عکس یک روزنامه هم اختصاص دارد به برخورد تریلر نفتکش با ۴ خودرو و سپس به داخل یک نانوایی رفتن آن.

این روزنامه از ادامه سفر شاه و فرح پهلوی به آذربایجان شرقی با چاپ عکسی خبر داده و از قول شاه آورده است که به درآمد فعلی قانع نباشید. وی همچنین گفته است دیروز شکایت از ارباب و مالک بود و امروز تقاضای آب و برق است.

گویا روش اعزام مشمولان عادی تهران تغییر کرده و صدور رونوشت شناسنامه هم از امروز متوقف شده است.

IMG_20240827_074924_758

اما ببینیم ماجرای ترور سه آمریکایی در تهران چه بود؟

مقارن ساعت ۷ بامداد امروز هنگامی که ۳ نفر آمریکایی به اسامی روبرت کرون، گارد ویلیام کاترل و دونالد اسمیت بوسیله یک دستگاه اتومبیل عازم محل کار خود بودند در فلکه وثوق تهران نو مورد حمله مسلحانه چند تروریست مسلح که با یک دستگاه فولکس واگن راه عبور اتومبیل سه نفر آمریکایی را سد کرده بودند قرار گرفته و هر ۳ نفر به قتل می رسند. تروریستها پس از به قتل رساندن افراد مذکور متواری شده اند.

با دلایل و مدارکی که بدست آمده مشخص گردید که این جنایت بوسیله بقایای گروه تروریستی مارکسیست‌های اسلامی صورت گرفته است. گروه مذکور در گذشته نیز طی چند فقره عملیات تروریستی ۳ نفر افسر آمریکایی و ۵ نفر ایرانی را به قتل رسانده بودند که ۱۱ نفر عاملین قتل‌های مذکور در مرداد سال گذشته دستگیر و محاکمه و به مجازات رسیدند.

IMG_20240827_074925_198

بقایای گروه پس از دستگیری و مجازات ۱۱ نفر مذکور بدنبال اختلافاتی که در گروه پدید آمد چند نفر از اعضای خود را تصفیه و به قتل رساندند‌ و در ماه‌های اخیر پس از ضرباتی که به گروه تروریست‌های کمونیست وارد آمد و منجر به کشته شدن رهبر آن حمید اشرف گردید در صدد برآمدند تا به عملیات تروریستی ادامه دهند و اقدام جنایت آمیز روز جاری بوسیله این گروه صورت گرفته است و ماموران در تعقیب آنها می باشند.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر