کد خبر: 197876
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۴ شهریور ۱۳۵۵؛

شورلت ایران، ۳ مدل جدید اتومبیل تولید می کند

فحه نخست روزنامه ۴۴ صفحه ای اطلاعات روز پنجشنبه ۴ شهریور سال ۱۳۵۵ را مشاهده می نمایید. تیتر اول امروز روزنامه به شرایط واگذاری خانه های ارزان‌قیمت اختصاص دارد که طبق آن متقاضیان باید ۲۵ درصد قیمت خانه را نقد بپردازند گویا این خانه ها یک تا سه اتاقه بوده و محمدرضا شاه پهلوی هم خطاب به دولت گفته است تا میتوانید خانه ارزان‌قیمت بسازید. اما تیتر قرمز روزنامه به تاریخ و نحوه وصول مالیات از ۵۴۰ هزار اتومبیل اختصاص یافته که در این خبر آمده که اتومبیل کسانی که مالیات نپردازند متوقف می‌شود. عملیات خاکبرداری مترو هم آغاز شده و برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان هم اعلام شده است. عکس دیگر روزنامه هم به حضور فرح پهلوی در میان کودکان اردبیلی اختصاص دارد‌. اما تولید سه مدل جدید شورلت در ایران سوژه امروز گزارش دیدبان تاریخ است

شورلت ایران، ۳ مدل جدید اتومبیل تولید می کند

صفحه نخست روزنامه ۴۴ صفحه ای اطلاعات روز پنجشنبه ۴ شهریور سال ۱۳۵۵ را مشاهده می نمایید. تیتر اول امروز روزنامه به شرایط واگذاری خانه های ارزان‌قیمت اختصاص دارد که طبق آن متقاضیان باید ۲۵ درصد قیمت خانه را نقد بپردازند گویا این خانه ها یک تا سه اتاقه بوده و محمدرضا شاه پهلوی هم خطاب به دولت گفته است تا میتوانید خانه ارزان‌قیمت بسازید. 

اما تیتر قرمز روزنامه به تاریخ و نحوه وصول مالیات از ۵۴۰ هزار اتومبیل اختصاص یافته که در این خبر آمده که اتومبیل کسانی که مالیات نپردازند متوقف می‌شود. 

عملیات خاکبرداری مترو هم آغاز شده و برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان هم اعلام شده است. 

اما اسرار تازه غار اصحاب کهف به همراه چاپ عکسی از مسجد اصحاب کهف در نامه مدیر سازمان کاشفان و محققان این غار به روزنامه اطلاعات خبر داغ و اختصاصی امروز روزنامه است که وی گفته جمجمه هایی که در غار کشف شده مورد آزمایش علمی قرار می گیرد. 

عکس دیگر روزنامه هم به حضور فرح پهلوی در میان کودکان اردبیلی اختصاص دارد‌. 

اما تولید سه مدل جدید شورلت ایران یکی از خبرهای صفحه اول امروز روزنامه اطلاعات است که این خبر را در ادامه ملاحظه می فرمایید؛

شورلت ایران از سال آینده سه مدل جدید اتومبیل سواری تولید و به بازار عرضه خواهد کرد. 

photo_2024-08-25_16-13-28

سه مدل جدید که یک مدل ۶ سیلندر است شورلت نوا  خواهد بود و ۲ مدل دیگر ۸ سیلندر یک مدل کادیلاک و دیگری بیوک ۸ سیلندر است. ساخت شورلتهای فعلی هم ادامه خواهد یافت‌.

هنوز از قیمت‌های قطعی و سایر مشخصات این سه مدل اتومبیل سواری اطلاع دقیقی در دست نیست اما گفته شد که از این سه مدل در سال آینده بیش از ده هزار دستگاه در ایران ساخته و به بازار عرضه می‌شود. 

امروز در محافل بخش خصوصی گفته شد مدل بیوک ۸ سیلندر در حقیقت همان شورلت نوا است که جلو پنجره آن با تغییراتی آنرا با شورلت نوا متفاوت خواهد کرد. 

ایران‌ ناسیونال نیز در سال آینده یک مدل جدید اتومبیل سواری به بازار عرضه خواهد کرد که از گروه کرایسلر نخواهد بود. 
photo_2024-08-25_16-13-41

بنابر گزارش دیدبان تاریخ به تشریح آغاز همکاری ایران و فرانسه در زمینه خودروسازی پرداخته و در این گزارش آمده است: در حال حاضر مذاکراتی بین مقامات ایران‌ناسیونال با چند کشور سازنده اتومبیل از جمله فرانسه در جریان است و در آینده نزدیک روشن خواهد شد که ایران ناسیونال قرارداد ساخت این مدل اتومبیل سواری را با چه کشوری امضاء خواهد کرد.

photo_2024-08-25_16-13-48

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر