کد خبر: 197731
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۳ شهریور ۱۳۵۵؛

کاروان هدایای ۱۰۰ میلیون تومانی ایران به عراق رسید

برنامه جدید خانه سازی، تیتر درشت صفحه اول روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ۳ شهریور سال ۱۳۵۵ است. از نکات مهم و سیاست برنامه جدید ایران می‌توان به واگذاری اجاره زمین به بهای نازل، توسعه امکانات بانک‌ها برای پرداخت وام ساختمان، تقویت شرکت‌های تعاونی مسکن و اینکه دولت خانه سازمانی بیشتر در سراسر کشور می سازد اشاره نمود. طلا هم کیلویی ۱۳ هزار ریال ارزان شده است. عکس یک روزنامه هم به عیادت شاه و فرح از بیماران در سفر به اردبیل اختصاص دارد. اما خبر رسیدن ۱۰۰ میلیون تومانی عتبات عالیات به مرز ایران و عراق و ورود به آن کشور سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست که متن‌ خبر فوق بدین شرح می باشد؛

کاروان هدایای ۱۰۰ میلیون تومانی ایران به عراق رسید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ برنامه جدید خانه سازی، تیتر درشت صفحه اول روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ۳ شهریور سال ۱۳۵۵ است. از نکات مهم و سیاست برنامه جدید ایران می‌توان به واگذاری اجاره زمین به بهای نازل، توسعه امکانات بانک‌ها برای پرداخت وام ساختمان، تقویت شرکت‌های تعاونی مسکن و اینکه دولت خانه سازمانی بیشتر در سراسر کشور می سازد اشاره نمود.

اطلاعات از تخلیه یک کشتی لوازم یدکی اتومبیل و حمل آن‌ به تهران خبر داده و از اجرا شدن قانون عابر پیاده در ۵۰ خیابان تهران خبر داده است. گویا کابل ۷ هزار تلفن در خطر قطع شدن است و طلا هم کیلویی ۱۳ هزار ریال ارزان شده است. عکس یک روزنامه هم به عیادت شاه و فرح از بیماران در سفر به اردبیل اختصاص دارد.

اما خبر رسیدن ۱۰۰ میلیون تومانی عتبات عالیات به مرز ایران و عراق و ورود به آن کشور سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست که متن‌ خبر فوق بدین شرح می باشد؛

IMG_20240824_074656_899

کرمانشاه - خبرنگار اطلاعات

کاروان‌یکصد میلیون تومانی هدایای شیعیان ایران به عتبات عالیات در حالیکه حضرت آیت الله حسام‌الدین‌ جلیلی، کلیه علما و روحانیون و طلاب علوم‌ دینی و مقام‌های محلی کرمانشاه آنرا بدرقه می کردند با سلام و صلوات به مرز خسروی حرکت داده شد.

در طول مسیر حرکت کاروان یکصد میلیونی عتبات، هزاران نفر از ساکنان شاه آباد عرب، کرند، سرپل ذهاب و قصر شیرین و روستاهای اطراف از کاروان‌ استقبال کردند.

IMG_20240824_074656_368

گزارش رسیده از سرپل ذهاب حاکی است ساکنان سرپل ذهاب با تشکیل صف طویلی به طول ده کیلومتر در راه سرپل ذهاب - قصر شیرین، کاروان را تا حریر بدرقه کردند.

کاروان پریشب در قصر شیرین اقامت کرد و صبح به مرز خسروی حرکت داده شد. پیش از ظهر دیروز هدایای شیعیان ایران به عتبات عالیات از منظریه عراق تحویل مقام‌های آن کشور شد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر