کد خبر: 196882
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۵۶؛

سید محمد جواد شهرستانی شهردار تهران شد/شهرستانی: بدون نظر مردم کاری نمی کنم

روزنامه ۲۸ صفحه ای اطلاعات روز چهارشنبه ۲۶ مرداد سال ۱۳۵۶ تیتر یک خود را به انتصاب سید جواد شهرستانی به عنوان شهردار جدید تهران اختصاص داده است که شهردار جدید هم اعلام‌ داشته بدون نظر مردم کاری نمی کنم‌ و این خبر سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست. انجمن شهر هم اعلام داشته که طرح توسعه محدوده تهران به شهردار جدید تسلیم می‌شود.

سید محمد جواد شهرستانی شهردار تهران شد/شهرستانی: بدون نظر مردم کاری نمی کنم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه ۲۸ صفحه ای اطلاعات روز چهارشنبه ۲۶ مرداد سال ۱۳۵۶ تیتر یک خود را به انتصاب سید جواد شهرستانی به عنوان شهردار جدید تهران اختصاص داده است که شهردار جدید هم اعلام‌ داشته بدون نظر مردم کاری نمی کنم‌ و این خبر سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست. انجمن شهر هم اعلام داشته که طرح توسعه محدوده تهران به شهردار جدید تسلیم می‌شود.

تیتر قرمز امروز اطلاعات هم‌ به عفو ۵۷۲ زندانی دادگاه‌های نظام و آزادی۳۴۳ زندانی ضد امنیتی به فرمان محمدرضا شاه پهلوی اختصاص دارد.

گویا قطار باری خرمشهر از خط خارج شده و عکس یک روزنامه هم اختصاص دارد به ورود اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با استرالیا و استقبال هزاران نفر از آنها در فرودگاه مهرآباد.

اما با هم‌ بخوانیم اولین سخنان سید جواد شهرستانی شهردار جدید تهران؛

IMG_20240816_170716_799

آقای جواد شهرستانی شهردار جدید تهران در یک گفتگوی تلفنی به خبرنگار ما گفت من دیروز ظهر در نمک آبرود چالوس با خبر شدم که کاندیدای شهرداری تهران هستم. این مطلب را که نظر عده ای از اعضای انجمن شهر بود تلفنی به من اطلاع دادند. از شهردار پرسیدیم که در مقابل این خبر چه عکس العملی نشان دادید که گفت این یک خبر از کاندیدا شدن بود نه انتخاب من به سمت شهردار به همین جهت عکس العملی هم نداشتم‌.

آقای جواد شهرستانی که بعد از انتخاب شدن به شهرداری پایتخت از نمک آبرود به تهران آمده است پیرامون برنامه کار خود گفت من‌ در انتظار شرفیابی به حضور ملوکانه و اصفاء فرمایشات و اوامر شاهنشاه هستم طبعا برنامه های من و اولویت های آن بر اساس این فرمایشات طرح ریزی خواهد شد.

رویه و نحوه کار من در شهرداری تهران این است که به مردم تکیه کنم و از نظریات مردم سودجویم و به نیازهای مردم جواب دهم. بنابراین از مردم تهران همکاری فراوان طلب می کنم من وقتی موفق میشوم و مردم وقتی به خواسته های خود می رسند که با هم همکاری گسترده داشته باشیم به نظر من همکاری مردم و شهرداری ضامن موفقیت و پیشرفت کارهای شهر تهران خواهد بود.

IMG_20240816_170717_132

شهرستانی در مورد تغییرات تشکیلات شهرداری تهران گفت من از تشکیلات شهرداری اطلاع کافی ندارم فقط میدانم با وقتی که من بودم فرق کرده و گسترده تر شده است. من در حال حاضر هیچ نظر خاصی روی تشکیلات ندارم.

نظر شهرستانی در مورد راهنمایی و ترافیک نیز همین بود. شهردار جدید به کمک دولت نیز اشاره کرده است شهرداری تهران به کمک دولت نیاز فراوان دارد که امیدوارم در دریافت آن موفق باشم.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر