کد خبر: 196790
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۵۶؛

درآمد ایران از خاویار افزایش یافته است

تغییر نقشه جامع شهرها و اینکه خانه های غیرمجاز خارج از محدوده تخریب می‌شود تیتر یک شماره امروز سه شنبه ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۶ روزنامه ۴۴ صفحه ای اطلاعات است. این روزنامه نوشته که صاحبان زمینهای کوچک خواستار تجدیدنظر در محدوده تهران هستند. به عقب افتادن لوله کشی گاز تهران بعلت مشکلات شهرداری و استعفای نیک پی شهردار تهران خبر داغ دیگر این جریده عصرگاهی است. مدیر عامل شرکت شیلات اعلام‌ کرد درآمد ایران از صدور خاویار در سال‌جاری ۳۵ درصد افزایش یافته است. گزارش این خبر رادر دیدبان تاریخ بخوانید

درآمد ایران از خاویار افزایش یافته است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛تغییر نقشه جامع شهرها و اینکه خانه های غیرمجاز خارج از محدوده تخریب می‌شود تیتر یک شماره امروز سه شنبه ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۶ روزنامه ۴۴ صفحه ای اطلاعات است. این روزنامه نوشته که صاحبان زمینهای کوچک خواستار تجدیدنظر در محدوده تهران هستند.

به عقب افتادن لوله کشی گاز تهران بعلت مشکلات شهرداری و استعفای نیک پی شهردار تهران خبر داغ دیگر این جریده عصرگاهی است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز هم گفته است که ایران تا ۱۶۰ سال دیگر برای صدور و مصرف، گاز خواهد داشت.

فردا اول ماه رمضان است و این خبری است که اطلاعات به نقل از فتوای مراجع عالیقدر تقلید شیعیان خبر داده است. اعلام اسامی قبولشدگان بورسیه ارتش و اعلام اینکه سوالات امتحانات نهایی شهریور استانی شد، خبرهای دیگر اطلاعات امروز به شمار می روند.

به صفحه آخر روزنامه می رویم به خبری مبنی بر افزایش درآمد ایران از خاویار بر می خوریم که در ادامه متن خبر فوق را ملاحظه می فرمایید؛

IMG_20240815_183602_563

مدیر عامل شرکت شیلات اعلام‌ کرد درآمد ایران از صدور خاویار در سال‌جاری ۳۵ درصد افزایش یافته است.

روزنامه نیویورک تایمز در آخرین شماره خود گزارش داده است که صدور خاویار ایران در ماه‌های مارس تا ژوئن ۱۹۷۷ چهل و دو درصد کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت شیلات ضمن تکذیب این خبر اعلام‌ کرد میزان صادرات خاویار ایران ثابت است و با در نظر گرفتن اینکه بهای خاویار در بازار جهانی حدود ۳۵ درصد بالا رفته است می‌توان پیش بینی کرد که درآمد ایران از صدور خاوریار هماهنگ با این افزایش قیمت بالا خواهد رفت.

ایران سالانه حدود ۱۲۰ تن خاویار به خارج صادر می‌کند که حداقل ۵۰ تن و حداکثر ۶۰ تن از این مقدار به اروپای غربی صادر می شود. صادرات خاویار ایران به آمریکا ۶۰ تن در سال است و بقیه تولید ایران به شوروی فرستاده می‌شود. مصرف داخلی خاویار ایران ایران حداکثر ۲۰ تن در سال است.

مدیر عامل شرکت شیلات همچنین گفت گزارش های مربوط به کاهش تولید استروژن نیز درست نیست و تولید آن نه تنها کاهش یافته بلکه صد در صد نیز افزایش یافته است.

IMG_20240815_183558_738

همچنین اسکندر فیروز معاون نخست وزیر و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز گفت در زمینه مبارزه ِلودگی آب دریای خزر همکاری نزدیکی با مقامات اتحاد جماهیر شوروی صورت می گیرد و در ادامه این کوشش‌ها یک فروند هواپیمای مجهز به دستگاههای عکسبرداری خاص از جانب ایران و یک کشتی تحقیقاتی از جانب شوروی به این‌ کار اختصاص داده شده است.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر