کد خبر: 196662
A
۲۶ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از افشاگری ها درباره سواستفاده آیت الله رازینی از حساب های بانکی قوه قضاییه

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۶ سال پیش در چنین روزی ۲۴ مرداد ۱۳۷۷ خود نوشت: شب سران سه قوه در دفتر من جلسه داشتند. آقای ناطق نوری رئیس مجلس بخاطر کمردرد نیامد. مساله افشاگری علیه آقای علی رازینی رئیس دادگستری تهران مطرح شد. روزنامه توس امروز نامه آقای محسن نوربخش رئیس کل بانک مرکزی به رئیس جمهور را منتشر کرده که با اجازه رهبری ۲۰ میلیارد ریال از سپرده های مردم در دادگستری را به حساب شخصی خود ریخته که برای کمک به معیشت قضات استفاده کند و در جاهای دیگر هم خارج از محدوده مجوز، مصرف کرده است. آقای یزدی رئیس قوه قضائیه ناراحت است و گفت اول بار فائزه در روزنامه زن به طور مبهم نوشته. قرار است کمیته ای رسیدگی کند‌. در مقابل مساله شهرداری پاتک سختی به قوه قضائیه زده اند و بخصوص آقای علی رازینی.

روایت هاشمی رفسنجانی از افشاگری ها درباره سواستفاده آیت الله رازینی از حساب های بانکی قوه قضاییه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۶ سال پیش در چنین روزی شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۷۷ خود نوشت:  ...آقای غلامرضا آقازاده آمد گزارشی از وضع طرحهای انرژی هسته ای داد و گفت با اینکه آقای خاتمی به سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی دستور داده هنوز اقدامی در تامین اعتبار نکرده اند خواست که به آنها تذکر بدهم.

آقای حسین محلوجی وزیر سابق معادن و فلزات آمد از بی برنامگی دولت و نهاد رهبری و سرد شدن نیروهای موثر گفت و از توطئه علیه خودش از سوی قوه قضائیه و دفتر رهبری ابراز نگرانی نمود.

شب سران سه قوه در دفتر من جلسه داشتند. آقای ناطق نوری رئیس مجلس بخاطر کمردرد نیامد. مساله افشاگری علیه آقای علی رازینی رئیس دادگستری تهران مطرح شد. روزنامه توس امروز نامه آقای محسن نوربخش رئیس کل بانک مرکزی به رئیس جمهور را منتشر کرده که با اجازه رهبری ۲۰ میلیارد ریال از سپرده های مردم در دادگستری را به حساب شخصی خود ریخته که برای کمک به معیشت قضات استفاده کند و در جاهای دیگر هم خارج از محدوده مجوز، مصرف کرده است. آقای یزدی رئیس قوه قضائیه ناراحت است و گفت اول بار فائزه در روزنامه زن به طور مبهم نوشته. قرار است کمیته ای رسیدگی کند‌. در مقابل مساله شهرداری پاتک سختی به قوه قضائیه زده اند و بخصوص آقای علی رازینی.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر